View Full Version: VSK - AIK (hela matchen)

ExilGnagarForum > Filmer / Bilder > VSK - AIK (hela matchen)

Title: VSK - AIK (hela matchen)

exilgnagare - October 12, 2005 01:48 PM (GMT)
Pga diverse tekniskt strul så har jag inte kunnat lägga upp en stor fil som täcker hela matchen. I stället får Ni här instruktioner om hur Ni skall göra för att ladda hem matchen och kunna se den om och om igen.

1) Först och främst behöver du se till att du har c.a. 4.5GB utrymme, Winzip och WinRar på din dator. Det verkar onödigt att ladda hem allting om du sedan inte har plats eller mjukvara för att kunna se den.

2) Gå till nedladdningssidan och börja tanka hem alla filer. Vissa är zippade tillsammans andra ligger så att säga "en och en".

3) När du är färdig skall du skapa en ny mapp (till ex. "VSK-AIK_matchen") där du lägger alla filer (OBS! De zippade filerna skall packas upp i denna mapp, de zippade filerna kan du spara på annan plats).

4) När du har sparat hem allting skall du ha följande filer i din "VSK-AIK_matchen" mapp :

kongo-vasteras.vs.aik.SFV
kongo-vasteras.vs.aik.nfo
kongo-vasteras.vs.aik.rar
kongo-vasteras.vs.aik.r00 (och alla number 01, 02, 03 osv. till och med kongo-vasteras.vs.aik.r83)

5) Nu dubbelklickar du t.ex. kongo-vasteras.vs.aik.r00 och sedan packas allt ihop automatiskt utav WinRar och du kan sedan se din favoritmatch om och om igen!

Strular det kan du skriva ett mess. här så kan jag eller någon annan hjälpa dig!

opus - October 13, 2005 05:05 PM (GMT)
Tjena, har lite problem med filmen. När jag har packat upp allting så kommer det en mapp som heter kongo-vasteras.vs.aik, men mappen är tom!
Det bör väl ligga en .iso fil där om jag inte tar fel, det är iallafall det som står packas upp i winrar. Någon som vet vad det är för fel?

Daniel-1990 - October 13, 2005 07:31 PM (GMT)
Står att det behövs r.30 för att kunna fortsätta extrahera filerna. :huh:

opus - October 13, 2005 08:11 PM (GMT)
Har du inte den filen då?

exilgnagare - October 13, 2005 08:47 PM (GMT)
QUOTE (Daniel-1990 @ Oct 13 2005, 09:31 PM)
Står att det behövs r.30 för att kunna fortsätta extrahera filerna. :huh:

r30 filen finns i en av de zippade packeten (r30-r39). Ladda hem dessa filer också!

exilgnagare - October 13, 2005 09:00 PM (GMT)
QUOTE (opus @ Oct 13 2005, 07:05 PM)
Tjena, har lite problem med filmen. När jag har packat upp allting så kommer det en mapp som heter kongo-vasteras.vs.aik, men mappen är tom!
Det bör väl ligga en .iso fil där om jag inte tar fel, det är iallafall det som står packas upp i winrar. Någon som vet vad det är för fel?

alla filer som behövs ligger där uppe. är det någon som kan förklara varför det inte fungerar för Opus?

opus - October 14, 2005 12:39 PM (GMT)
Kan ju tillägga att det står "archive header broken" i röd text när allting är klart, men det står det ibland även när det funkar.

Det verkar funka nu, jag fick ladda ner r.09 filen igen, det hade blivit något kaiko med den. Nu ska jag titta och njuta av bilderna.
Tack jesper för alla videoklipp du förser oss med.

exilgnagare - October 14, 2005 12:52 PM (GMT)
QUOTE (opus @ Oct 14 2005, 02:39 PM)
Kan ju tillägga att det står "archive header broken" i röd text när allting är klart, men det står det ibland även när det funkar.

jag har hört mig för med filmmakaren. återkommer så snart han har svarat.

ratzz - January 8, 2006 10:23 PM (GMT)
måtligt jobbigt o ladda ner alla filer ;)

AIK_ANTE - January 9, 2006 10:00 AM (GMT)
skulle inte någon kunna lägga upp hela matchen i stället för så många små filer?? våre mycket tacksam om någon gjorde det :P

Holm - January 18, 2006 11:31 AM (GMT)
Kan man göra så att man kan ladda ner fler filer än bara 2st eller?

* Hosted for free by InvisionFree