View Full Version: Frankrike-Sverige 9/2/2005, 21:00

ExilGnagarForum > Övrigt samt Tips och Idélåda > Frankrike-Sverige 9/2/2005, 21:00

Title: Frankrike-Sverige 9/2/2005, 21:00
Description: Revanchdags?

exilgnagare - November 15, 2004 01:17 PM (GMT)
Svenska landslaget kommer till Paris för revanchmöte mot Frankrike som slog oss efter en feldömd straff på Parc des Princes för c.a. 7 år sedan (vi har för övrigt inte vunnit sedan 1969 och kan därmed bryta en 35 år och 10 matcher gammal svit). Är det någon av Er som är sugen på att gå? Hör av Er på den här tråden då och maila mig på jesper@exilgnagare.com.

9.e Februari 2005, Stade de France 21:00 - Frankrike vs. Sverige

John - November 15, 2004 01:26 PM (GMT)
Bra idé. Med så god framförhållning borde det ju gå att planera in. Räkna med mig.

Fixar du biljetter Jesper?

exilgnagare - November 15, 2004 10:41 PM (GMT)
Jag kan absolut fixa biljetter. Blir vi på väldigt många skulle det sitta fint med en banktransfer, men så länge vi bara är 5-10 stycken kan jag lägga ut.

John - November 16, 2004 10:18 AM (GMT)
Nä, det är klart jag för över pengar. Hör av dig när det börjar bli dags.

Karle Lux - November 23, 2004 03:24 PM (GMT)
Jag ska försöka komma och kollar om jag kan få med mig några Exilare från Lux.

:D

/Stephan

Jari - November 23, 2004 05:01 PM (GMT)
B) Later väldigt intressant. Jag är pa.

Hälsningar,
Jari

exilgnagare - December 14, 2004 01:29 PM (GMT)
Har varit på Virgin i dag och 2 för 1 dealen gäller till och med 3.e januari 2005. Tyvärr finns det ingen läktare speciellt för svenska fans så vi får helt enkelt bestämma själva var vi vill sitta. Dyraste platsen går för 50 euros (för 2 pers) och sedan går priset ner till 20 (för två).

Jag föreslår att vi tar någon av de gröna sektionerna (kallas tydligen vomitoire!!! på Stade de France).

user posted imageuser posted image

Cat1 = 50 Euros (för 2)
Cat2 = 40 E (2)
Cat3 = 30 E (2)
Cat4 = 20 E (2)

Vad tycker Ni?

exilgnagare - January 13, 2005 03:42 PM (GMT)
Det blir 5 stycken Luxemburgare. Jag skall skaffa biljetter nästa vecka.

Jag ämnar köpa "Cat 3" biljetter för 30€/st (obs! 2 för 1 dealen gäller inte längre - därför €30/st).

Alla Ni andra som vill hänga på - berätta illa kvickt!

exilgnagare - January 20, 2005 10:06 AM (GMT)
anmälda så här långt :

Luxemburg ("El Presidente" & följeslagare) : 5 st
Jesper : 3 st (inklusive 2 fransoser - v.g. var snälla mot dom!)
Chris : 4 st
Per : 2 st

Totalt 14 st.

Biljetterna köpes i dag klockan 13.00. Korrigeringar emottas via email (jesper@exilgnagare.com) innan 13.00.

mvh
Jesper

exilgnagare - January 20, 2005 02:41 PM (GMT)
tills slut blev vi 15 pers.

Här sitter vi :
user posted image

Ni som vill köpa i efterhand och sitta i närheten av oss, här är detaljerna :

Secteur : Ouest
Porte : X
Tribune : Inter
Bloc : X15
Rang : 54 Place : 30-35
Rang : 53 Place : 30-38

exilgnagare - January 20, 2005 03:55 PM (GMT)
Vi kommer att bli fler än 15. Bl.a. har Per kompisar som kommer att köpa biljetter i anslutning till oss.

exilgnagare - February 9, 2005 09:52 AM (GMT)
Vi har fått 5 återbud pga sjukdom, jobbåtaganden och andra förhinder.

Status just nu (kl. 10.50) är följande :

1.a återbudet = "Chris kompis" (biljetten åter såld)
2.a återbudet = Stephan (biljetten åter såld)
3.e återbudet = Jari (biljetten EJ såld)
4.e återbudet = Yann (biljetten EJ såld)
5.e återbudet = Martin (biljetten EJ såld)

Uppdaterar så snart jag har några nyheter. Jag har eventuellt lyckats kränga Jaris och Yanns biljett också, och i så fall återstår bara det sista (senaste?) återbudet, dvs. Martins biljett att sälja.

Efter lite nya återbud och inte lika många sålda biljetter ser det nu ut så här :

1.a återbudet = "Chris kompis" (biljetten åter såld)
2.a återbudet = Stephan (biljetten åter såld)
3.e återbudet = Jari (biljetten åter såld])
4.e återbudet = Yann (biljetten EJ såld)
5.e återbudet = Martin (biljetten EJ såld)
6.e återbudet = Peter (biljetten EJ såld)
7.e återbudet = Niklas (biljetten EJ såld)

John - February 10, 2005 10:40 PM (GMT)
Tjena Jesper,

såg på ett annat forum att du var besviken på matchen i går. Själv satt jag framför tv:n här i Gironde och tyckte nog att den var helt okej, för att vara en träningsmatch. Högre intensitet i närkamperna än vad man är van vid i betydelselösa matcher.

Själv hade jag dålig koll på Rosenberg innan och han blev en stor positiv överraskning. Stångades framgångsrikt med mittförsvaret. Wenger var bisittare i fransk TV och verkade imponerad. Mitt på mittfältet var det inget vidare dock. Svensson var blekare än vanligt (och han är ju rätt blek till vardags). Källströms inhopp var helt misslyckat. Han är helt ur slag i Rennes också.
Anders Andersson..........

I Frankrike var Dhorasoo riktigt bra. Synd att ingen vågat satsa på honom tidigare, han är ju ändå över 30 nu.

För övrigt noterades att vår egen Bordeaux-spelare, Camel Meriem, nu har snott Zidanes nr 10!

* Hosted for free by InvisionFree