Det verkar som om många här är hemma med forum av olika slag. Men inte jag. Jag skapade ett liknande forum på min hemsida. För att få fart på det så tänkte jag att det kunde underlätta om de senaste inläggen kunde vara synliga redan på hemsidan. Detta torde ju inte falla sej omöjligt, men jag hittar ingen info om det på invasion frees info sida?
Kan du hjälpa till så kan det nog vara andvändbart även för denna sajt!
Furumet ja,,,, det var ju lite felstavat kanske,,,,, Finns det inget rättstavnings program att tillgå?
har problem med nedladdning av filmerna...
kan sakert bero pa att jag anvander olika datorer varje gang jag e uppkopplad.
men har dock lyckats ladda hem dem forr...
tankte darfor kolla om det ar ngt jag missat.
har provat att installera de olika codecs jesper lankat till... ska de installeras i ngn speciell folder i datorn eller...???
hur "rensar" jag bland ev gamla codecs?
eller behover jag andra installningarna i media player eller dylikt???
nu nar jag installerar codec o sen klickar pa lankarna for filmerna sager det bara "connecting" i media playern i all evighet....
tacksam for hjalp!!!!
forza gnaget!!!
det här var en gammal tråd som jag missat. Codecs installerar du på C-driven som vilken annan mjukvara som helst. För att ladda hem filmerna rekommenderar jag att man högerklickar och sedan "sparar som" (på valfri plats på datorn). Spela dom direkt är inte att rekommendera, särskilt som man ju ändå säkert vill ha dom på datorn senare ändå?!