View Full Version: photoshop

Tromsø Taekwon-do-klubbs forum > Skitsnakk > photoshop

Pages: [1] 2 3

Title: photoshop
Description: æ har blitt photoshop-nerd

thomas - June 4, 2004 01:09 PM (GMT)
fant en liten tutorial på nett idag, som viste mæ nåkka så sinnsykt kult man kunne gjøre med Photoshop.

sjekk detta bildet:

user posted image

Steffen J - June 4, 2004 01:12 PM (GMT)
:) :) uuuuuuuuuuu Stort!

Christian J - June 4, 2004 01:22 PM (GMT)
feeeeeeeeeettttttttttt.................

mæ vil lage

Steffen J - June 4, 2004 01:31 PM (GMT)
mæ også!

Christian J - June 4, 2004 10:25 PM (GMT)
kan du hute dæ jæm snart thomas!!!!

mæ vil lage fint lite bilde i photoshop

thomas - June 4, 2004 10:53 PM (GMT)
her e linken for dem som vil lære sæ photoshop. kan være litt vanskelig å finne frem i starten, å ikkje alle tutorial'an e like forklarandes. men d e ihvertfall MANGE av dem :D

photoshop-tutorials

thomas - June 5, 2004 01:48 PM (GMT)
her er en til liten ting jeg laget på ca. et kvarter...
jeg kaller den "Butterfly on Ice"
user posted image

Laiton - June 5, 2004 02:01 PM (GMT)
Photoshop rule! Try it!

Laiton - June 5, 2004 02:31 PM (GMT)
Der ja! My avatar is complete!

Christian J - June 5, 2004 08:31 PM (GMT)
user posted image

kjeda mæ litt

thomas - June 5, 2004 09:26 PM (GMT)
trur bare han kjeda sæ for min del...

sjekk den her, den e satt sammen av forskjellige tutorials, å d e den æ bruke som bakgrunn på maskinen min:

user posted image

Christian J - June 5, 2004 10:14 PM (GMT)
trur du burde få dæ nokke anna å gjøre

thomas - June 5, 2004 10:15 PM (GMT)
der va avataren min oppdatert, å selv om den kanskje e litt lik brodern sin, så syns æ min blei ganske mye fetere :D :P

thomas - June 5, 2004 10:16 PM (GMT)
QUOTE (Christian J @ 5th June 2004, 23:14)

kem æ nei!! ikke f. like det her, men d e sikkert bare en sånn ting som går for fort over. håpe ikke det, det e grusomt artig å lage ting på Photoshop

Tor-Ivar - June 6, 2004 09:14 AM (GMT)
QUOTE (Christian J @ 5th June 2004, 22:31)
user posted image

kjeda mæ litt

Du veit at det her bildet har et fabelaktig utgangspunkt tell å bli en usannsynlig hæftig himmeltækstur i Q3A? Med litt animert skydække unnjer, og sælvfølgelig tiling, så har du det på plass!

Christian J - June 6, 2004 10:04 AM (GMT)
QUOTE (Christian J @ 6th June 2004, 0:14)

æ tok feil

d hær e steike arti

thomas - June 6, 2004 12:38 PM (GMT)
søk etter Photoshop download på google, så kan du få tak i en prøve-versjon av det nyeste. deretter kan du muligens skaffe cd-key fra mIRC når prøvetia går ut. e ikkje helt sikker enda...

Christian J - June 6, 2004 01:19 PM (GMT)
æ bruke 7,0

thomas - June 6, 2004 01:38 PM (GMT)
bruke en som hete CS, men i teorien kan du gjøre det samme med begge

thomas - June 6, 2004 01:40 PM (GMT)
forresten, ka dokker har å si om den nye signaturen min??

stian - June 6, 2004 02:20 PM (GMT)
dokker vet væl at CS e oppgraderinga til 7.0? å at den koste 649 $ hos adobe.com? Å et d e ulovli å laste ne å cracke?

MEN du finn d på KaZaa, LimeWire, å omtrent alle shareware programma som finnes. men husk d e ulovli

Laiton - June 6, 2004 02:42 PM (GMT)
For øyeblikke bruke vi en trial versjon da..

Laiton - June 6, 2004 04:20 PM (GMT)
Behold min nyeste kreasjon.

user posted image

Christian J - June 6, 2004 05:10 PM (GMT)
QUOTE (stian @ 6th June 2004, 16:20)
MEN du finn d på KaZaa, LimeWire, å omtrent alle shareware programma som finnes. men husk d e ulovli

kæm har sakt at æ ikkje har kjøpt d?

Laiton - June 6, 2004 09:27 PM (GMT)
Du kan kanskje begynne me www.photoshop.com

stian - June 7, 2004 11:18 AM (GMT)
går d an å lage animerte bmp. i photoshop? vist ikke, kor/korsn jør man d?

thomas - June 7, 2004 02:02 PM (GMT)
du kan lage animerte .gif-file. hvess du vil kan æ lage en liten tutorial tel kordan du gjør det. lagde den her no nettopp:

user posted image

det e signaturen min på et World of Warcraft forum.

Tom R - June 8, 2004 12:39 PM (GMT)
Photoshop er kos det. Absolutt! Bruker det til alle mine design, og litt flash av og til, men det er sjeldent. Jeg får vel briefe litt med mine kreasjoner også da :D

Dette er så stort at jeg legger det ut som en link. Denne laget jeg ved å følge en tutorial:

Sons of Lucifer (CS klan)

En avatar som jeg laget for et par dager siden:
user posted image

En signatur som jeg laga for et par dager siden (laget jeg selv uten tutorial):
user posted image

Denne avataren laget jeg for kommunen min på Norwegian Mafia (et browser basert rollespill)
user posted image

Dette øyet laget jeg ved hjelp av en tutorial for en stund siden. Bruk det til det du vil, jeg har ikke bruk for det :P :
user posted image

Noe jeg satt sammen for en liten stund siden. No tutorial on this one (believe it or not).
user posted image

Laiton - June 8, 2004 12:57 PM (GMT)
Lage ingenting me tutorial no. Prøve mæ bare fræm me forskjellige ting så kanskje d blir bra.

Tom R - June 8, 2004 12:59 PM (GMT)
Tutorials er gode de :) Jeg bruker tutorials av og til for å lære meg nye ting og bli bedre i photoshop. Det er på den måten at jeg har lært en del om photoshop.

(-=Mikael=-) - June 8, 2004 01:00 PM (GMT)
Æ vill ha photo shop!!!!!!!!
d e vell ikkje nån som har løst å være veldi snill å lage mæ et bilde te outwar??
Har et bilde mn æ e lei av d...

korsn vise æ bilde på forume? :blink:

thomas - June 8, 2004 01:37 PM (GMT)
du må skaffe et sted på nettet som du kan lagre bildan, deretter må du bruke "IMG"-funksjonen som ligg under "FONT" når du skriv en ny reply. kan alltids mekke nytt bilde jeg, men må først vite hva du er, hvor stort d skal være og om du har noen spesielle ønsker, som f.eks animasjoner til det.

Bruker også tutorials til Photoshop en del, men mest for å lære nye ting (husker dem egentlig ikke uansett), men også for å få ideer til ting å lage.

thomas - June 8, 2004 04:42 PM (GMT)
øyh! d kan også være hvis jeg snubler over en ufattelig fet bakgrunn i en tutorial som jeg bare MÅ bruke til et eller annet :D

thomas - June 8, 2004 05:24 PM (GMT)
hehe. vad tycks?? om min nye signatur?? litt vanskelig å se på kanskje?? begynner faktisk å få teken på det her jeg :D

thomas - June 8, 2004 05:25 PM (GMT)
NNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!

Photobucket har lekt belsebub å fiksa på størrelsen på signaturen min!!!!!!

Arnt - June 9, 2004 07:01 AM (GMT)
Har noen her prøvd ut Gimp.. Utfordreren til photoshop, uansett så ruler photoshop, men Gimp har en god del av de samme funsjonene..

..pluss at det e Freeware..

Tror ikke det finnes bedre tegneprogram på nettet som samtidig er gratis..

Tom R - June 9, 2004 10:28 AM (GMT)
Har hørt en del gode kommentarer om GIMP, men gidder ikke å makke meg til å bruke det. Photoshop (og flash) holder for meg :)

(-=Mikael=-) - June 9, 2004 12:54 PM (GMT)
QUOTE (thomas @ 8th June 2004, 16:37)
kan alltids mekke nytt bilde jeg, men må først vite hva du er, hvor stort d skal være og om du har noen spesielle ønsker, som f.eks animasjoner til det.

maximum størrelse e 250*250 å fila kan ikkje være større ein 15 å d må være jpg fil...
har løst på nokka tøft... :P

thomas - June 9, 2004 07:54 PM (GMT)
QUOTE ((-=Mikael=-) @ 9th June 2004, 13:54)
maximum størrelse e 250*250 å fila kan ikkje være større ein 15 å d må være jpg fil...
har løst på nokka tøft... :P

regne med du mene 15 kb. e du monster, gangster eller den tredje tingen?? skal alltids klare å mekke nåkka artig, men vess d må være jpeg så kan æ ikke ha med animasjona.

nice bilda kai :D

Tor-Ivar - June 10, 2004 09:10 AM (GMT)
Dokker bunnj jo å bli hæftig god! Når det gjellj de nye signaturan villj æ anbefal dokker å gjør dæm halvpart'n så stor. De e nokka slitsom når de e så stor. Men de e avsinjdig tøff!

* Hosted for free by InvisionFree