View Full Version: Opvallende Websites

Mysteries van de aarde > Vrije tijd > Opvallende Websites

Title: Opvallende Websites

Tardis - May 22, 2004 03:37 PM (GMT)
Links in mijn beeldscherm heb ik een enorme lijst met favorieten. Niet dat ik die regelmatig check, maar toch zijn ze om een bepaalde reden de moeite waard om bij de hand te houden.
Sommige sites heb ik alleen bewaard omdat ze zo mooi zijn, of omdat ze over een belachelijk onderwerp gaan, sommige sites zijn zo idioot dat het weer fascinerend wordt. Ik ben benieuwd naar wat jullie aan bizarre, grappige, mooie of handige sites bij je favorieten hebben staan. Houdt het wel leuk, dus geen sites die in strijd zijn met de regels van het Mysterieforum.

Ik zal beginnen met een site die bij mij onder de catechorie 'Atlantis' valt. Daar zit ook een hoop bij wat niets met Atlantis te maken heeft :) the Wingmakers vind ik heel vreemd, volgens mij is het van A tot Z onzin en vanwege de producten die je kunt kopen een vorm van oplichting. Maar wel een site waar ik met plezier heel wat tijd aan heb verspild.

Iets heel anders is de site van Junkie XL :Radio JXL Als ik de gewone radio zat ben zet ik de online 'radio' aan. Vooral de 2 mixen van Sasha (dance) vind ik lekker om bij te werken. Je moet er van houden natuurlijk, smaken verschillen. Gelukkig heb ik een heeeele brede smaak. :)

hadewey81 - May 22, 2004 04:06 PM (GMT)
een vriend van mij heeft met een paar vrienden een weblog waar ik me graag vermaak met onzinverhalen en onzinreacties...... ^_^

Delphion - May 22, 2004 06:12 PM (GMT)
Een site gericht op de mysterie nieuwtjes die ik nogal eens raadpleeg is; http://www.forteantimes.com/

Ook vind ik het wel eens leuk om rond te dolen op deze op computerkunst gerichte site, waar af en toe leuke wallpapers te vinden zijn; http://wp.deviantart.com/

Zelf heb ik het vrij professionele muziekprogramma Reason van Proppelerheads ( http://www.propellerheads.se/ ) en een aantal van de gebruikers van dit programma zet de zelfgemaakte muziek online op deze site( zitten trouwens echte juweeltjes tussen!) http://www.reasonstation.net/ ( af en toe mp3 maar merendeel is van apart formaat).

Janna - May 22, 2004 09:11 PM (GMT)
poetryinmotion.nl
Nogal geweldige website met gedichten op beeld van oa Mark Boog, die ik ook als schrijver erg mag, vandaar dat ik op de site terechtkwam. Ik kom hier vaak om te kijken of ze misschien iets nieuws hebben, wat meestal niet zo is en dan bekijk ik de filmpjes voor de tiende keer. Blijft mooi.
Ook gaan er duizenden odes uit naar deze site, omdat ik hier de muzikant Nick Drake ben tegengekomen, waar ik zogezegd wel blij mee ben. :( :hart: :blush:

De bandsite www.ween.com - feel the dwarf inside B) is erg maf, leuk om even te bekijken. (Alleen die middelvinger is een beetje jammer..) Ik ken de band echt nauwelijks, ik ken zeg maar 1 nummer, maar die heeft zeker iets geniaals.

www.wisfaq.nl is erg handig en moreel onverantwoord motiverend voor mensen die vinden dat ze niet per se naar school hoeven en het helemaal alleen kunnen. :fluit:
zo ook derivatives step by step

En wikipedia.nl is een topsite. :) Ik vind het mooi dat je zelf informatie kunt toevoegen en verbeteren.

En www.yoox.com om af en toe naar mooie veel te dure kleren te staren. :rolleyes:

PJ - May 23, 2004 07:06 AM (GMT)
Ik heb nog wel een leuke website. De website gaat over een kabouter Roel en zijn reizen. Er is nog wel een leuk verhaal bij: enkele jongens hier in de buurt hadden enkele jaren terug een kabouter uit een tuin gejat en er een brief neergelegd die zogenaamd geschreven was vanuit de persoon van de kabouter. De kabouter schreef dat hij zich niet goed behandeld voelt en dat hij daarom het TBF om hulp heeft gevraagd. Daarna namen de jongens elke keer als ze op vakantie gingen de kabouter mee en namen foto's van kabouter Roel op verschillende plaatsen op de wereld. De foto's werden ook steeds opgestuurd naar de eigenaars van de kabouter :D , met daarin een brief hoe het nu met Roel ging enzo. Na dik een jaar is Roel weer teruggezet in de tuin met daarbij een brief dat de mensen hem nu beter moeten behandelen :rolleyes:
De reizen van kabouter Roel.

Janna - May 23, 2004 09:55 AM (GMT)
:lol: Wel mooi ook dat die Roel er steeds afgeleefder uit is gaan zien... Ik heb dus wel eens gehoord van dat tuinkabouter bevrijdings front... Serieuze zaak hoor, ;) helemaal landelijk en alles.. Maar ik hoorde dat ze veel radicaler waren, tuinen kapotsmashen enzo. :ermm:

Bert Jan - May 23, 2004 12:17 PM (GMT)
Ik weet er ook nog 1!

Opvallende site!

:lol:

Tardis - May 23, 2004 03:28 PM (GMT)
QUOTE (Bert Jan @ May 23 2004, 14:17 PM)
Ik weet er ook nog 1!

Opvallende site!

:lol:

:silly:

Ik ga maar eens een topic over deją vu openen, die site komt me zo bekend voor, dat kan geen toeval meer zijn. :P

Maarreh, wie ging er nou eerder op reis, Roel of de tuinkabouter van de vader van Amelie? :unsure:

Tardis - June 5, 2004 12:49 PM (GMT)
Voor als je in een melige bui bent, deze lekkere chick in jarretels doet alles. http://www.subservientchicken.com/

Het ziet er uit alsof het is voorgeprogrammeerd en toch...hoe ze het doen weet ik niet, zelfs op mijn commando 'dim the lights' ging het licht uit. typ 'Michael Jackson' maar eens in. Heel knap gedaan in elk geval.

Janna - June 5, 2004 01:55 PM (GMT)
haha
put your toe in your mouth please

arqrex - June 9, 2004 12:20 PM (GMT)
:woot: :lol: MWHAAHAHAA :fluit: :P

do the chicken.......... :rolleyes: ;)

Hosted for free by InvisionFree