Links in mijn beeldscherm heb ik een enorme lijst met favorieten. Niet dat ik die regelmatig check, maar toch zijn ze om een bepaalde reden de moeite waard om bij de hand te houden.
Sommige sites heb ik alleen bewaard omdat ze zo mooi zijn, of omdat ze over een belachelijk onderwerp gaan, sommige sites zijn zo idioot dat het weer fascinerend wordt. Ik ben benieuwd naar wat jullie aan bizarre, grappige, mooie of handige sites bij je favorieten hebben staan. Houdt het wel leuk, dus geen sites die in strijd zijn met de regels van het Mysterieforum.
Ik zal beginnen met een site die bij mij onder de catechorie 'Atlantis' valt. Daar zit ook een hoop bij wat niets met Atlantis te maken heeft :)
the Wingmakers vind ik heel vreemd, volgens mij is het van A tot Z onzin en vanwege de producten die je kunt kopen een vorm van oplichting. Maar wel een site waar ik met plezier heel wat tijd aan heb verspild.
Iets heel anders is de site van Junkie XL :
Radio JXL Als ik de gewone radio zat ben zet ik de online 'radio' aan. Vooral de 2 mixen van Sasha (dance) vind ik lekker om bij te werken. Je moet er van houden natuurlijk, smaken verschillen. Gelukkig heb ik een heeeele brede smaak. :)