Title: Een Allesomvattende Theorie?
Bert Jan - May 14, 2004 09:19 AM (GMT)
Misschien hebben jullie ook het gevoel dat sommige mysteries elkaar overlappen? :unsure:
Zelf heb ik het idee heel sterk dat er bepaalde theorieeën met elkaar te maken hebben en denk ik dat we zelf heel dicht bij de oplossing zijn gekomen hoe het allemaal is gegaan en hoe het allemaal zit.
Als we bepaalde theorieën als feit gaan beschouwen kunnen we door middel van deze theorieën verschillende andere problemen uit de weg helpen.
Wat denken jullie van een alles omvattende theorie die alle problemen oplost met betrekking tot: UFO's, graancirkels, oorsprong van de mens, reuzen, dinosauriërs en mensen, enz...
En wat is deze theorie volgens jullie? :) :unsure:
Hoe zit het allemaal en hoe is het allemaal gegaan? :fluit:
hadewey81 - May 14, 2004 03:41 PM (GMT)
kom ik weer met mijn hermetische leer (gheghe dat rijmt....), sorry daarvoor....
maar als je de hermetische leer met de annunaki zou comineren, zou dat niet eens zo'n gek geschiedenisbeeld opleveren.........
maarjah, dan nog zijn er twijfels....... :huh:
M3isSi3j - May 14, 2004 04:37 PM (GMT)
Er is nog nooit een theorie als feit beschoud zolang hij niet bewezen is. Dat is ook de kracht van een feit, dat het bewezen is!
Ik ben het er dus niet mee eens dat we theorieen moeten beschouwen als feiten.. wel kunnen deze thoerie gebruikt worden om dingen te verklaren (zie de evolutieleer, is ook enkel een theorie die nooit bewezen is maar wel in practijk word toegepast)
Namate er meer gebeurtenissen zullen zijn die middel van een de zelfde theorie verklaard zou kunnen worden zal deze theorie in practijk meer worden toegepast. Dit zie je ook met al dat ufo gedoe gebeuren. Als er iets is wat ze niet kunnen verklaren word het eigelijk vrijwel gelijk gekoppeld aan buitenaardse gebeurtenissen.
wat jij dus nu beschrijft zal over een groot aantal jaar cker gebeuren.. enkel hebben de mensen nog vele belevenissen nodig om 1 ding te kunnen bevatten. Interligentie is beperkt..! bij de ene is deze beperking groter dan bij de ander.
DeDenker - May 14, 2004 05:27 PM (GMT)
| QUOTE (M3isSi3j @ May 14 2004, 17:37 PM) |
| Interligentie is beperkt..! |
Geweldig! De ironie!!!
SHREK - May 14, 2004 07:52 PM (GMT)
Het is een beetje hetzelfde als het verhaal van die mierenkolonie...
| QUOTE (Verhaal van de mierenkolonie) |
Een man verzorgt z'n tuintje, behalve in de winter, de rest van het jaar loopt ie 's morgens te schoffelen, 's middags te genieten en 's avonds geeft ie het water...
In die tuin zit ook een mierenkolonie, die veel hinder hebben van al die drukte in de tuin, echter door hun beperkte zicht merken ze die man helemaal niet op.
Deze mierenkolonie is zich aan het evolueren en na een tijdje gaan ze allerlei dingen onderzoeken en komen ze erachter dat die aardverschuivingen zich altijd alleen 's morgens voordoen, behalve in de winter en de overstromingen altijd 's avonds, ook weer behalve in de winter...
Omdat de man niet elke dag de hele tuin loopt te wieden, maar elke dag een stukje , enzovoort, worden hier allerlei wetenschappen door de mieren ontwikkeld die dit fenomeen tot in den treure gaan onderzoeken, om die berekeningen en theoriën maar kloppend te krijgen...
Dan staat er opeens een mier op, die wel veel verder kan kijken dan alle andere mieren in de kolonie en die komt met de theorie dat het mens is, die al die drukte in de tuin veroorzaakt...
Maar niemand gelooft hem... |
BlackestCobra - April 8, 2005 06:56 PM (GMT)
lees het boek Falun Gong. Daar staat wel wat nuttigs in.
www.falun.nl