Title: Een Vreemde Beschaving
Bert Jan - April 28, 2004 11:44 AM (GMT)
Op onze wereld zijn er verschillende stammen die nog niet in contact zijn geweest met onze westerse beschaving. Meestal gaat het hier om primitieve stammen. Wat nu als vele boedhisten gelijk hebben en er bestaat een beschaving die verder ontwikkeld is dan ons. :mellow:
Zal dit de vele UFO's kunnen verklaren? Een beschaving die heeft ontdekt om in een andere dimensie te reizen? Misschien leven deze mensen wel in de bergen en onder de grond zoals vele boedhisten vermoeden? :huh:
Kan er zo'n "niet" ondekte beschaving bestaan op onze aarde of onder onze aarde?
En zal deze beschaving dan de vele UFO-verschijnselen kunnen verklaren? B)
... Het is maar een theorie ... :fluit:
Wat denken jullie ervan? :unsure:
arqrex - April 28, 2004 12:31 PM (GMT)
Het zou zomaar mogelijk kunnen zijn. :yes:
Maar aan ons de taak om dit uit te zoeken. ;)
Delphion - April 28, 2004 07:22 PM (GMT)
Er zijn idd. ook een flink aantal waarnemingen van UFO'S gedaan die onder 't oppervlak van de zee verdwenen en ik kan me zelfs verhalen herinneren van Russische onderzeeers die UFO-waarnemingen zouden hebben gedaan.
Rapportages van UFO's die uit bergen tevoorschijn kwamen zijn er ook genoeg.....Dus, wie weet..... :alien:
hadewey81 - May 9, 2004 04:32 PM (GMT)
kun je me wat meer vertellen over ufo's die uit de bergen komen? ik was er nog niet van op de hoogte, maar het klinkt heel apart....... ^_^
tell me more, tell me more!
Delphion - May 9, 2004 06:36 PM (GMT)
Hadewey schreef:
| QUOTE |
kun je me wat meer vertellen over ufo's die uit de bergen komen? ik was er nog niet van op de hoogte, maar het klinkt heel apart.......
tell me more, tell me more! |
:D Dat wordt wel ff zoeken. Dus 't kan ff duren, maar ik zal m'n boeken op dat gebied nog eens uitpluizen.... ;)
hadewey81 - May 9, 2004 06:47 PM (GMT)
Delphion - May 9, 2004 07:50 PM (GMT)
Alvast even op internet aan het speuren geweest. Ik wist in ieder geval nog van meldingen afkomstig van een broeinest van ufo aktiviteit, waar ook in een van m'n boeken melding van gedaan wordt, het onder V.S bestuur vallende eiland, Puerto-Rico.
Verder kan ik me verhalen herinneren van, ik geloof, de bergen bij het Noord-Amerikaanse Salt Lake City, Mount-Rainier in de staat Washington en in de zaak van Carlos Diaz in Mexico wordt daar ook melding van gedaan.
Hier een stukje van een verslag over Puerto-Rico, waar ook veel onderwatermeldingen en chupacabrawaarnemingen worden gedaan:
| QUOTE |
A Ufo Base Beneath the Sierra Bermeja Range in SW Puerto Rico? © By Jorge Martín, Editor of Evidencia OVNI (Puerto Rico) and FSR Consultant. (Précis translation from Spanish. G.C.) (EVIDENCIA OVNI No.2)
During his recent visit to Puerto Rico, Bob Pratt, U.S. investigator, said: “Puerto Rico is incredible. In other parts of the world you see a wave of a certain type of case for a certain time and in a certain place - but here all types of UFO cases are occuring everywhere all the time. You see UFOs entering or leaving the sea, entering into mountains, landings, encounters with entities, abductions, physical examinations, military jets pursuing UFOs and vice-versa, encounters with “Bigfoots” - in fact the lot! Puerto Rico is a veritable “paradise” for the investigator who has dedicated himself to probing the entire UFO situation”.
|
De rest van het verhaal kun je in de gelinkte site lezen:
http://www.geocities.com/Area51/Shadowland...3/bases065.htmlNog even een fotootje bijgevoegd uit de Carlos Diaz zaak, omstreden maar wel interessant.... :)
hadewey81 - May 9, 2004 09:02 PM (GMT)
die foto is gewoon heeeeel erg mooi......
maar ik vind t wel vreemd, ufo's die door zee gaan snappik nog, maar door een maasief stuk gebergte.......hmmmmmmm :huh:
Delphion - May 9, 2004 09:13 PM (GMT)
Ja, echt of onecht, wel een prachtige foto he? :)
Hier verschijnt de ufo voor z'n auto, vanuit een ravijn( ik zal een foto van dezelfde positie van de auto bij daglicht ook nog posten):
Delphion - May 9, 2004 09:17 PM (GMT)
Hier dezelfde positie bij daglicht:
Delphion - May 9, 2004 09:19 PM (GMT)
Keesb - May 27, 2004 09:42 AM (GMT)
Met de huidige kennis en stand van zaken in de techniek, is het het meest waarschijnlijk dat UFO's "gewoon" een aardse oorsprong hebben. Wij kennen nog geen techniek die ons in staat stelt sneller te reizen dan... We hebben nog geen concrete bewijzen gevonden dat ze van andere werelden komen. We hebben nog geen dienstregeling waar kunnen nemen van een andere planeet naar ons en v.v. En zo nog wel een paar aanwijzingen, als je er over nadenkt.
Een "gewone" aardse oorsprong kan betekenen dat er een civilisatie onder ons is die het wel zou kunnen, al dan niet menselijk en/of verwant. Het is de meest waarschijnlijke theorie die het minst onderzocht wordt omdat we niet op de juiste plaats zoeken. Antartica is een groot onontdekt gebied, de Amazone herbergt nog veel geheimen, in de Andes kun je op sommige plaatsen een nieuwe start maken en eeuwen onontdekt blijven.
Satelietten zien veel, maar missen de menselijke intelligentie om geconcentreerd afwijkingen te registreren. Dat gebeurd allemaal achteraf en dan nog, een sateliet die een olieveld moet vinden zal een nabijgelegen dorp of stad niet eens herkennen. Het mieren-verhaal van Shrek elders op dit Forum, geeft een aardig beeld van wat zichtbaar is en wat niet.
Een moedereend met pulletjes die er klaar voor zijn om lessen in het leven te krijgen gaat aan de wandel. Daarbij steekt ze een snelweg over, de auto's die voorbij razen registreert zij niet, ze gaan te snel! In een oogwenk, zo maar ineens is een van haar pulletjes verpletterd, ze beseft niet wat er gebeurd, dan nog een, paniek!
Hoe zielig dit ook is, het besef en registratie-vermogen is niet bij de eend aanwezig. Mensen willen en kunnen voor zichzelf niet accepteren dat we beperkt zijn in ons registratievermogen. Daar waar we dit beseffen, ontwikkelen we apparaten die het voor ons kunnen doen en maken mooie uitdraaien die zelfs dan nog voor meerdere uitleg vatbaar is.
Mogelijk is er in je achtertuintje een gat naar een andere dimensie, of is er een gateway naar een andere planeet waar dagelijks honderden individuen door heen gaan? En toch registreer je dat niet als je zomers in je tuin bezig bent.
Kortom, UFO's gewoon een aardse oorsprong? Het zou zo maar kunnen. :wink:
hadewey81 - May 28, 2004 11:40 AM (GMT)
dat vind ik nog niet eens zo'n gekke theorie, weet je dat.......
klinkt niet zo gek.
ik ga met infraroodcamera de achtertuin van mijn ouders eens even aandachtig onderzoeken.......kijken waar de hond verdwijnt en zo........ ^_^
Bert Jan - June 3, 2004 03:18 PM (GMT)
Misschien hebben de boedhisten toch gelijk, weten wij veel van daar allemaal is,. Ik ben er nog nooit geweest.
Misschien bestaat Arghati dan wel echt en zijn de groene kinderen van Banjos werkelijk van deze aarde. Toch een holle aarde? :huh:
Keesb - June 28, 2004 08:16 PM (GMT)
Hoe zeer ik ook wens te geloven in een andere beschaving die elders in het heelal vertoeft en regelmatig op visite komt, een beschaving die zich hier ontwikkeld heeft en zich in stand kan houden naast de onze is de meest aannemelijke en meest logische. Uitsluiten van andere beschaafde werleden doe ik niet, wil ik ook niet. Maar gezien het feit dat dit de enige wereld is die we kennen die "intilligentie" kent, moeten we uitgaan van deze veronderstelling.
Aan anderen de taak om te bewijzen dat er meer is.
moonwalker - April 7, 2005 09:42 AM (GMT)
Ik denk ook dat een beschaving op aarde het meest voor de hand liggende is. ik denk dat ze zich hebben terug getrokken, omdat ze wisten dat we een destructieve soort waren. Iets waar zij veel van hebben geleerd doordat ze het ook hebben meegemaakt misschien? Zouden ze overlevers zijn van oude beschavingen die ver ontwikkeld waren, maar zichzelf hebben uitgeroeid? Als dat waar is, dan wisten ze donders wel goed, dat ze hen technologie niet gelijk aan de mensen moeten vertrouwen. De geschiedenis zou zich herhalen. Kijk alleen maar wat de regeringen nu al doen met Atoom wapens. Geef ze nog een betere technologie en ze zullen de wereld vernietigen.
Daarom denk ik dat een superieur ras ons vanuit de schaduwen gadeslaat. Of ze ons gaan tegenhouden wanneer we op het punt staan om de wereld om zee te helpen weet ik niet, maar ik denk wel dat dat de bedoeling is. En ik geloof ook dat sommige van die entiteiten tussen ons leven.
Wat ik me nog afvraag is waarom ze zelfs op oeroude tijden al aanwezig waren op onze planeet. Zoals veel van jullie weten, kwamen er op oeroude muurschilderijen en kunst vaak tekeningen voor die een groot overeenkomst hadden met een vliegend voorwerp. In dat geval vraag ik me af hoelang die entiteiten al op aarde rondhangen.
Ik denk dat we de legende van Atlantis goed onder de loep moeten nemen. Die mensen waren superontwikkeld, dus ik denk ook dat ze een noodplan hadden wanneer het een keer zou misgaan. Precies zoals onze leiders bunkers hebben onder de grond die een Atoom aanval kunnen overleven. Ik kan me niet voorstellen dat die mensen in Atlantis over gevaarlijke technologie beschikte zonder een plan te hebben om hen leiders veilig op te bergen als die technologie verkeerd werd gebruikt. In dat geval denk ik dat ze iets hebben gemaakt waarmee ze zelfs onder water konden overleven. Dan zouden ze nu lekker onder water leven. In dieptes die we ons niet kunnen voorstellen en die we waarschijnlijk pas over een eeuw kunnen bereiken met onze technologie. Dat zal dus betekenen dat ze het land verkennen door gebruik te maken van ufo's. Misschien hadden ze ruimte tekort en gingen ze op zoek naar andere plaatsen. Bergen zijn ideaal en makkelijk te beveiligen tegen indringers.
Ik had trouwens ergens gelezen, dat er bergen zijn waar veel mensen spoorloos verdwenen zonder een spoor achter te laten. Zou het kunnen...?
mw