View Full Version: Telekinese

Mysteries van de aarde > Mysteries en Raadsels > Telekinese

Title: Telekinese

Bert Jan - April 27, 2004 09:27 PM (GMT)
Met behulpt van telekinese is het mogelijk voorwerpen te beïnvloeden door middel van je gedachten.

Er zijn mensen die op een afstand voorwerpen kunnen laten bewegen of verbuigen door er alleen aan te denken.

Kom eens op met je wetenschappelijk theorieën en bedenk een goede theorie hierover. ;) Hoe is dit mogelijk?

DeDenker - April 28, 2004 09:25 AM (GMT)
Volgens mij past ook telekinese binnen mijn informatie-theorie (alle informatie is overal). telekinese wordt vaak beschouwd als de uiterste vorm van paranormale begaafdheid.

Telekinese zou in mijn theorie het vermogen zijn niet alleen informatie op te pikken van elders (uittreding, telepathie, helderziendheid, toekomstvoorspellen etc), maar die informatie ook kunnen beïnvloeden, en doordat het ding en de informatie innig met elkaar verbonden zijn, verander je door de informatie te veranderen ook het ding (net als andersom).

Tijn - April 30, 2004 09:19 PM (GMT)
@DeDenker: Wat jij zei deed me direct denken aan the matrix: Dat Neo het systeem/dematrix (de informatie) naar zijn hand zet en daardoor de meeste brute moves uit kan halen.

*krijgt flashbacks naar kale ventje in het huis van the Oracle. "It's not the spoon that bends, it's you." *

Aganlex - May 1, 2004 10:01 AM (GMT)
Het is wetenschappelijk bewezen dat onze hersenen elektriciteit produceren en ik geloof ook een elektromagnetisch veld?

Het zou best kunnen dat bij telekinese een wetenschappelijk bewijs kan komen dat mensen die het beoefenen hun hersenen zo hun wil opleggen dat ze steeds meer elektriciteit gaan produceren en een steeds groter magnetisch veld ontwikkelen waarna ze die energie als het ware kunnen materialiseren om een voorwerp in beweging te brengen

@Tijn:
"There is no spoon" ;)

hadewey81 - May 1, 2004 08:30 PM (GMT)
QUOTE (Tijn @ Apr 30 2004, 22:19 PM)
"It's not the spoon that bends, it's you."

gheghe....."there is no spoon..." :fluit:

BlackestCobra - February 24, 2005 01:14 PM (GMT)
Aan telekenese (TK) doen is heel makkelijk. ^_^
Iem zei dat eens tegen mij een gaf me een link. :www.psipog.net
Daar ben ik gaan lezen (staat nog veeeeeeeel meer op dan alleen TK.

toen ben ik begonnen met het papiertje op de naald.
na een paar dagen lukte het. :) :D

Veel mesen geloven het niet. als je zegt; probeer het dan. Doen ze het niet. Ja he, dan is het "niet geloven" ook niet zo moeilijk he.

Ik wil alleen dit zeggen. Probeer het probeer het probeer he. Als het niet lukt doorgaan. Bij de een lukt het in een dag of 3 de ander in 1 en weer een ander in een week.. Dat is bij iedereen anders.

Als je dat papiertje rondgedraaid krijgt kun je overgaan naar pennen, horloges, cd's noem maar op.

Ben er inmiddels al mee gestopt omdat ik het nut er niet van in zag, Het is leuk maar niet meer dan dat. Nu kan ik het niet meer, maar als ik het weer een dag of 2 heb gedaan lukt het vanzelf. :fluit:

Hosted for free by InvisionFree