View Full Version: Rods

Mysteries van de aarde > Paranormaal en UFO's > Rods

Title: Rods

DeDenker - April 7, 2004 07:07 AM (GMT)
Vreemd genoeg is er nog geen topic over rods (of ik heb niet goed gekeken). Toch is dit wel een interessant fenomeen.

http://www.subversiveelement.com/Rods.html

wat denken jullie ervan?

Bert Jan - April 7, 2004 08:25 AM (GMT)
Nee daar is nog geen topic over. ^_^

Ik heb wel van die dingen gehoord, maar me er eigenlijk nooit in verdiept. Maar ik zal er eens meer info over zoeken. :ermm:

arqrex - April 7, 2004 09:02 AM (GMT)
zijn maar rare dingen. :blink: :huh:

Heb wel een andere beelden ervan gevonden.

Rods Ufoplaza

Maar zal er ook eens verder naar zoeken. ^_^

Edit En deze site "bewijst" weer dat het insecten zijn.

RodBugs

Bert Jan - April 7, 2004 09:12 AM (GMT)
user posted image

Het lijkt wel op een insect vind ik! <_<

arqrex - April 7, 2004 09:33 AM (GMT)
kan zijn dat er insecten zijn die dit kunnen veroorzaken. :yes:

user posted image

Maar er zijn ook weer heel wat beelden die aantonen dat het dan verrekte grote insecten moeten zijn. :huh: ^_^

user posted image

Dus ik weet het niet. :cry: :D

Tardis - April 7, 2004 12:17 PM (GMT)
Leuk! Zo te zien zijn het nieuwsgierige dingen, overal waar wat te beleven is komen ze in beeld. Ik ga mijn eigen foto's voortaan ook controleren op rods. Wie weet zijn het geen levende dingen maar instrumenten die van een afstand worden bediend?

Tardis - April 7, 2004 05:33 PM (GMT)
:lol: Die site over rodbugs is goed. De foto's die er op staan laten volgens mij inderdaad vliegende insecten zien, door de relatief lange sluitertijd komen die 'rods' als een streepje met vage vleugelslagen op de foto. Rodbugs zijn rotbugs, waar is de vliegenmepper! :mad:

Delphion - April 7, 2004 08:30 PM (GMT)
Maar er zijn ook weer heel wat beelden die aantonen dat het dan verrekte grote insecten moeten zijn.

Zou 't in die gevallen niet zo kunnen zijn dat ze( de insekten) vlak voor de lens langs vliegen ? :mellow:

DeDenker - April 8, 2004 06:06 AM (GMT)
Het zouden inderdaad heel goed insecten kunnen zijn, maar dan zouden ze wel verrekte snel zijn. Op camerabeelden verschijnen ze ook als een streep, met een soort golvende vleugels.

arqrex - April 8, 2004 07:09 AM (GMT)
Vooral die golvende vleugelachtige dingen vind ik raar. Want op die duidelijke insectenfoto vind ik een dergelijk vleugelgolfje niet echt terug. Terwijl die "rotbug" ;) toch duidelijk vliegt. (Tja of hij is net gestopt met vliegen en hooverd nu naar het blaadje toe dat kan ook. :D )

Maar goed ik ben ook redelijk zeker dat het stiekem toch bugs zijn. Dus ik zal eens wat vliegenpapier ophangen. Misschien krijg ik er wel een te pakken :fluit: :lol:

Bert Jan - April 23, 2004 01:58 PM (GMT)
Weten we inmiddels al wat rods zijn?

Ik zal er eens naar zoeken en een aantal theorieën posten! :yes:

hadewey81 - April 24, 2004 02:17 PM (GMT)
volgens mij zijn het idd insecten.....die zijn EN snel, EN er zijn er ondertussen nog steeds ongeveer 10.000 soorten ofzo niet ontdekt! waarschijnlijk wel meeeeeeeeeeer :huh: :blink:

Hosted for free by InvisionFree