View Full Version: Geprikt Door Aliens?

Mysteries van de aarde > Sterke verhalen > Geprikt Door Aliens?

Title: Geprikt Door Aliens?

Purpleglimpse - March 30, 2004 09:51 AM (GMT)
Drie naalden uit hoofd Chinees gehaald
5 maart 2004

PEKING - Doktoren hebben in China drie naalden verwijderd uit het hoofd van een man. De naalden zaten al 29 jaar in het hoofd, meldde het Chinese staatspersbureau Xinhua vrijdag. De man wist niets van de naalden af, totdat hij wegens hoofdletsel in 1994 een röntgenfoto liet maken.
De patiënt heeft geen idee hoe de naalden in het hoofd zijn terechtgekomen. Doktoren denken dat iemand de naalden door een vlies in de hersenen heeft gestoken toen de man een baby was. De schedel van een volwassene is te hard om een naald doorheen te steken. De naalden bleken drie en vier centimeter lang te zijn.

Heel vreemd... :o Misschien zijn die naalden wel ingebracht door ALIENS. Je weet het niet. Ik vind het maar een vaag verhaal.

DeDenker - March 30, 2004 03:50 PM (GMT)
acupunctuur door een demente arts misschien?

arqrex - March 31, 2004 07:09 AM (GMT)
je wil niet weten wat al die bijziende artsen achterlaten in een lichaam.
Zo heeft een familielid van mij problemen gehad met de metaaldetector op schiphol. Wat blijkt: zit er een scalpel in zijn been geintegreerd. :o :o :o

Dus van die drie naalden kijk al niet echt op :no: :lol:

SHREK - March 31, 2004 07:42 PM (GMT)
Zo heb ik ijzeren neuzen in m'n schoenen :D

arqrex - April 1, 2004 07:27 AM (GMT)
Zo heb ik ijzeren neuzen in m'n schoenen

:woot: :woot:

Ja en ik heb zelf een ijzeren ring in mijn oor :rolleyes: <_< :lol:

SHREK - April 1, 2004 07:08 PM (GMT)
QUOTE (arqrex @ Apr 1 2004, 08:27 AM)
Ja en ik heb zelf een ijzeren ring in mijn oor :rolleyes: <_< :lol:

Hey, da's gaaf, dan kan je oren zeker in een bepaalde vorm vouwen, zo met die ring van ijzerdraad in je orschelp...

Dat zoiets "in" is tegenwoordig, ik loop zeker weer heel wat achter? (of voor, het ism aar hoe je het bekijkt :D)...

arqrex - April 2, 2004 07:23 AM (GMT)
Hey, da's gaaf, dan kan je oren zeker in een bepaalde vorm vouwen, zo met die ring van ijzerdraad in je orschelp...

Dat zoiets "in" is tegenwoordig, ik loop zeker weer heel wat achter? (of voor, het ism aar hoe je het bekijkt

Nou hij is vooral "makkelijk" om achter je das cq sjaal te blijven hangen <_<
Maar ik ben opeens weer "in" dan, terwijl ik jaren "uit" ben geweest. :D
En met je ijzeren neuzen in je schoenen heb ik zelfs liever dat je voor loopt. :lol:

* Hosted for free by InvisionFree