Title: Mensen Met Een Staartje
Bert Jan - March 29, 2004 01:21 PM (GMT)
Kwam een paar vreemde plaatjes tegen op het net die ik jullie even wilde laten zien.

:unsure:
Geen idee of ze echt zijn, wat denken jullie?
Tardis - March 29, 2004 01:27 PM (GMT)
Bert Jan op wat voor een rare sites kom jij toch :)
Janneman - March 29, 2004 01:28 PM (GMT)
:o lijkt me toch niet dat dit echt is maar goed.
arqrex - March 29, 2004 01:31 PM (GMT)
Dragonball Z dan toch echt??
Goku heeft staart stiekem in zijn broek zitten. :lol: :lol:
Bert Jan - March 29, 2004 01:34 PM (GMT)
| QUOTE (Tardis @ Mar 29 2004, 15:27 PM) |
| Bert Jan op wat voor een rare sites kom jij toch :) |
tja... :lol: :lol:
En ik zocht er nog niet eens na... ;) :lol:
jona - March 29, 2004 02:16 PM (GMT)
Het lijkt wel op ze echt op de bil zelf zitten inplaatsvan er boven zeg maar..
arqrex - March 29, 2004 02:20 PM (GMT)
Er was toch al een theorie dat het stuitje het eerste botje van een vroegere staart was. Daardoor zou de link naar apen en honden ontstaan zijn. :unsure:
Maar het kan natuurlijk ook gewoon een Paintfreak geweest zijn. ;)
DeDenker - March 29, 2004 03:28 PM (GMT)
sommige mensen worden geboren met een staartje. In de meeste westerse landen worden ze bij de geboorte verwijderd. Deze beelden doen russisch aan, misschien laten ze ze daar gewoon zitten. Niks mysterieus aan, gewoon bepaalde genen die weer even actief worden
Tardis - March 29, 2004 04:49 PM (GMT)
| QUOTE (DeDenker @ Mar 29 2004, 16:28 PM) |
| sommige mensen worden geboren met een staartje. |
Ja! dat gebeurt inderdaad. Het stuitje (punt van je ruggegraat) groeit dan door tot een staartje, alleen zit je stuitje wel een stuk lager dan de aanhechting waar dit 'staartje' zit. Het is nu net een zijtak die uit de ruggegraat is gegroeid, ik geloof daarom niet dat dit echt is. Maar ze hebben vast een hoop :lol: gehad toen ze het maakten.
arqrex - March 30, 2004 06:48 AM (GMT)
het lijkt me overigens lastig naar het toilet gaan :rolleyes:
:woot: :lol:
Lex - April 12, 2004 10:26 PM (GMT)
| QUOTE |
| Er was toch al een theorie dat het stuitje het eerste botje van een vroegere staart was. |
Vandaar misschien de naam "staartbeen"? :o :P B)
Tijn - April 30, 2004 09:27 PM (GMT)
zouden ze het ook kunnen bewegen? :lol:
zelf vind ik dit soort foto;s nogal onbetrouwbaar. ze zijn vaag en het kunnen idd paint en/of photoshop freaks zijn geweest. Ik zelf denk dat deze foto's nep zijn, maar wellicht dat er wel mensen met en staart zijn.
Wat dit betreft zie ik dingen graag met mn eigen ogen en wil ik niet altijd iets voetstoots aannemen.
"Accepteer niets en onderzoek alles." - Cicero. ( de latijnse vertaling ben ik vergeten)
Bert Jan - April 30, 2004 09:40 PM (GMT)
| QUOTE (Tijn @ Apr 30 2004, 23:27 PM) |
| Wat dit betreft zie ik dingen graag met mn eigen ogen en wil ik niet altijd iets voetstoots aannemen. |
Ook die staartjes? :unsure: :fluit: ;)
Apis - June 20, 2005 07:02 PM (GMT)
Tja, Mensen zijn zowiezo zoogdieren... Thv ons staartbeentje is zelfs een miniscuul spiertje dat 'beweegt' als we blij of opgewonden zijn.