View Full Version: Enorme Aardbeving In Yellowstone Nabij

Mysteries van de aarde > Mythen en Legendes > Enorme Aardbeving In Yellowstone Nabij

Title: Enorme Aardbeving In Yellowstone Nabij

Bert Jan - March 29, 2004 01:11 PM (GMT)
Onheilspellende tekens bij Yellowstone

Een reeks kleinere aardbevingen is onlangs geregistreerd in Wyoming; de meesten waren rond de 2 of 3 op de schaal van Richter. Maar ineens was daar een 5.3 aardbeving, officieel geregistreerd door de USGS en gezien op internet door verschillende mensen. Even later was hij van de USGS site verdwenen.

Mitch Battros ging op onderzoek uit. Hij hoorde dat de aardbeving verwijderd was omdat het niet om een aardbeving ging, maar een mijnexplosie. Toen Mitch de welbekende geoloog Jim Berkeland ernaar vroeg, zei hij: “een 5.3 op de schaal van Richter betekent een explosie groter dan die van Hiroshima. Dat moet dan een nucleaire ontploffing geweest zijn. En hoezo mijn? Het enige dat ik weet is dat vice-president Cheney land bezit vlakbij waar de explosie plaatsvond. Zou het zo kunnen zijn dat men bezig is een militaire ondergrondse schuilplaats uit te hollen? Als er circulaire kamers zijn gebruikt voor de explosies blijft veel van de energie binnen.’’

Feit is dat er al ongeveer 3.000 elanden in de omgeving van Yellow Stone Park dood gegaan zijn en niemand weet waarom. Straling? De bewoners raken er erg ongerust over.

Maar het ergste is dat deze explosies een enorme echte aardbeving in Yellow Stone Park kunnen veroorzaken. Een monster van een aardbeving, veel groter dan die van Mount Helena. Wat er op het ogenblik in dit beroemde park gebeurt, ziet er heel slecht uit. Volgens de rangers is de hele omgeving aan het opwarmen; op sommige plaatsen is de grond te heet om over te lopen en het noordelijke deel van het park is voor bezoekers inmiddels afgesloten. De gevolgen van een uitbarsting zijn niet te overzien. HET WORDT EEN WERELDWIJDE RAMP. De as- en stofwolken zullen zo groot zijn dat het hele weerpatroon en de landbouw omver gegooid zullen worden. Dit zou voorpaginanieuws moeten zijn. .

Bron: Rense

:cry:

Bert Jan - March 29, 2004 01:14 PM (GMT)

arqrex - March 29, 2004 01:20 PM (GMT)
op het eerste oog is het niet echt schokkend. Van 2 a 3 naar 5,3 is in mijn ogen niet echt een heel groot verschil, maar als die man zegt dat dit gelijk of groter is dan de Hyroshima-explosie dan wil dat wat zeggen. :o
Maar ik vond vooral die 3000 elanden wel heel vreemd. :huh:

Volgens mij is daar iets niet pluis. :no: Maar goed die gedachten heb ik over wel meer dingen die in de USA gebeuren. ;)

Tardis - March 29, 2004 01:24 PM (GMT)
Ik zal van de zomer eens even kijken wat er aan de hand is, ben dan toch in de buurt.

arqrex - March 29, 2004 01:26 PM (GMT)
Over naar onze reporter ter plaatse. ;)
Graag ook ondersteund met foto´s :lol:

Hosted for free by InvisionFree