View Full Version: Wat Als Niburu Een Waarheid Is?

Mysteries van de aarde > Astronomie / Ruimtevaart > Wat Als Niburu Een Waarheid Is?

Title: Wat Als Niburu Een Waarheid Is?

hadewey81 - March 22, 2004 09:19 PM (GMT)
als we er voor de duidelijkheid eens vanuit gingen dat het /de niburuverhaal/mythe waar is. :blink:

wat zou dat betekenen voor de wereld van nu:

-zou er een nieuwe religie ontstaan;
-zou er een groot offensief vanuit de NAVO komen om onze voorouders buiten de dampkring te houden, metmedewerking van NASA en ESA;
-zou jullie belevingswereld veranderen;
-of zelfs compleet de psychologische kant uitslaan?

ik zou namelijk toch stiekum wel graag geloven dat het waar is.....
jullie ook?

Tardis - March 22, 2004 10:24 PM (GMT)
QUOTE (hadewey81 @ Mar 22 2004, 22:19 PM)
als we er voor de duidelijkheid eens vanuit gingen dat het /de  niburuverhaal/mythe waar is. :blink:

wat zou dat betekenen voor de wereld van nu:

-zou jullie belevingswereld veranderen;

Nou reken maar, en niet alleen mijn belevingswereld, van zowat iedereen.
"Hi folks! here's your creator speakin'!"
of misschien spreken ze wel duits: "Überraschung!! :woot:
Hallo liebe leute! da sind wir wieder! wer hätte das gedacht?"
of Swahilie? of iets van "biediebidie biedie biep biep".
Ja, dan staat mijn wereldbeeld wel op z'n kop denk ik. :cry:

Janna - March 22, 2004 10:52 PM (GMT)
Of die lui daar zijn inmiddels ook een beetje in de war na al die jaren en generaties en denken dat wij hun scheppers zijn. Wat dan??? Dan zou het wel de psychologische kant uitschieten. Iedereen verdwaasd, wie ben ik, waar ben ik? Wie ben jij, ben ik jou schepper of jij de mijne? :wacko:

En wat als ze daar niet in ons geloven? :)

Of zijn die annunaki onsterfelijk en dat soort dingen?

Tardis - March 22, 2004 11:48 PM (GMT)
Hahaha! Ja stel je voor! om je te bescheuren, en dat degeneratie ook nog werkelijk bestaat. Na al die jaren zijn het een stel onbeholpen sukkels geworden. Morons in space! vandaar dat ze steeds neerstorten met die vliegende schotels.
-Ehh hihi wat zou er gebeuren als ik op DIT knopje druk? oeps!! verkeerd knopje hihi.
-Ehhh, we storten neer, ehhh, dude!
-Yeah yeah, cool we storten neer hihihi. ehhh.
-hmmm, yeah cooool.

hadewey81 - March 23, 2004 12:21 AM (GMT)
QUOTE (Janna @ Mar 22 2004, 23:52 PM)
Of die lui daar zijn inmiddels ook een beetje in de war na al die jaren en generaties en denken dat wij hun scheppers zijn. Wat dan??? Dan zou het wel de psychologische kant uitschieten. Iedereen verdwaasd, wie ben ik, waar ben ik? Wie ben jij, ben ik jou schepper of jij de mijne? :wacko:

En wat als ze daar niet in ons geloven? :)

Of zijn die annunaki onsterfelijk en dat soort dingen?

reversed psychology, zeg maar.... :blink:

maar TOEN kwamen ze om ons te vertellen dat we dan ook werkelijk ALLES fout doen....de mensheid als vleesgeworden Murphy's Law..... :cry:

En dan? NASA gaat ze wegtrappen, hoogmoed komt voor de val, rot op naar je eigen eiland want wij zijn beter? :fluit:

ik hoor clinton al: "I did not have sex with that.....alien: :wacko: :ph43r: :woot:

hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Bush denkt: shit, ze zijn er wel slimmer dan ikke..... DUH!

zonder gekheid, wat zou er volgens jullie veranderen op aarde?
het zou natuurlijk wel inhouden dat de eeuwig heilige theorie van darwin op een slappe l@#t*r op een slagroomgebakje slaat.....(jajah, da was geen nette taal....).

En dan is de mensheid ook niet meer superieur in het heelal. Dat dachten jullie toch al niet, maar de meeste niet-weldenkende mensen op aarde wel!

:fluit:

Maaruh.....als wij hun geschapen ZOUDEN hebben, hoop ik toch wel dat ze nu een beetje slimmer zijn dan ons....... :cry:

arqrex - March 23, 2004 08:17 AM (GMT)
-Ehh hihi wat zou er gebeuren als ik op DIT knopje druk? oeps!! verkeerd knopje hihi.
-Ehhh, we storten neer, ehhh, dude!
-Yeah yeah, cool we storten neer hihihi. ehhh.
-hmmm, yeah cooool.

is de oorzaak misschien SPACE-cake :fluit: :woot: :woot:

Ennuh ik ben nu al bezig met het uitstallen van logeerbedjes voor onze creerende gasten. :rolleyes: :lol: :lol:

crazykasper - March 24, 2004 08:36 PM (GMT)
QUOTE (arqrex @ Mar 23 2004, 09:17 AM)
Ennuh ik ben nu al bezig met het uitstallen van logeerbedjes voor onze creerende gasten. :rolleyes: :lol: :lol:

Bedjes van 3,5 meter? Dat doe je goed :P

Hosted for free by InvisionFree