Title: Wat Vind Je Van De Achtergrond?
PJ - March 16, 2004 07:34 PM (GMT)
Ik post deze vraag even onder de Stelling van de week, zodat het wat aandacht krijgt.
Bert Jan en ik vroegen ons af wat jij nou van de achtergrond van dit forum vindt.
Als je het niet mooi vindt, waarom niet en heb je misschien enkele suggesties voor een andere achtergrond? Of heb je andere ideeën, zoals bv het wel of niet vastzetten van de achtergrond (als deze vast staat, dan rolt het forum over de achtergrond heen, als het los staat dan scrolt de achtergrond met het forum mee).
Met andere woorden: we willen jouw mening horen!
jona - March 16, 2004 07:47 PM (GMT)
Het is tamelijk saai. Te grijs zeg maar. Je kan beter iets hebben als een sterrenhemel of dergelijk... :yes:
PJ - March 16, 2004 07:51 PM (GMT)
| QUOTE (jona @ Mar 16 2004, 20:47 PM) |
| Het is tamelijk saai. Te grijs zeg maar. Je kan beter iets hebben als een sterrenhemel of dergelijk... :yes: |
Een sterrenhemel hebben we al eens gehad, maar die vonden we zelf te druk... Je werd er erg door afgeleid :( en het is zo...... ehm zwart :rolleyes: <_<
Janna - March 16, 2004 07:58 PM (GMT)
Ik vind deze hartstikke mooi. Origineel. Een sterrenhemel is veel te standaard, denk ik. Op een andere manier saai dus. En de kleur vind ik goed voor een achtergrond, die moet niet zo opvallen. En ik houd het meest van vastzittende achtergronden. Naar mijn mening perfect genoeg dus.
arqrex - March 17, 2004 07:57 AM (GMT)
sluit me bij Janna aan. Leuk motiefje, rustige kleur en niet overmatig aanwezig.
Nagenoeg perfect. :yes:
hadewey81 - March 17, 2004 02:31 PM (GMT)
^_^ ik hou errugh veel van paars......hinthint..... :fluit: :woot:
PJ - March 29, 2004 09:11 PM (GMT)
Nou, de uitkomst valt me reuze mee... Ik hoorde namenlijk enkele malen de klacht dat de achtergrond niet mooi was, maar aan de uitslag van de poll valt te zien dat de huidige achtergrond nog lang niet af geschreven hoeft te worden :yes:
Delphion - March 29, 2004 09:18 PM (GMT)
Wat ik zelf ook wel mooi vind en wat je op veel forums aantreft, is dat de berichten om en om van kleur verschillen.Dus bijvoorbeeld de eerste lichtblauw en de volgende donkerblauw en dit herhalend.
PJ - April 2, 2004 05:55 PM (GMT)
Hmm, ik zal eens even kijken en overleggen met BJ of dit mogelijk is...
Paultje - April 2, 2004 07:02 PM (GMT)
De achter grond die gaat wel
of je laat deze of pak een andere leuke
PJ - April 2, 2004 07:10 PM (GMT)
| QUOTE (Paultje @ Apr 2 2004, 21:02 PM) |
| of je laat deze of pak een andere leuke |
Oftewel: maakt niet uit? :D
virgo - April 4, 2004 11:31 AM (GMT)
Site is wat mij betreft prima zo,rustig beeld niet afgeleid door felle kleuren en ach laat de achtergrond maar vast zitten,hebben we toch nog een beetje vastigheid,nietwaar? ;)
Philologia - April 6, 2004 06:53 AM (GMT)
Ik moet zeggen dat ikhet ook niet zo belangrijk vind, dat antoworrden om en om een andere kleur, of nuance hebben is wel erg makkelijk, heb ik ook ergens anders gezien, net zoals, uh, Delphion.
Ik ben nieuw, hoor, erg benieuwd wat ikhier allemaal ga aantreffen.
Groetje, Philologia :rolleyes:
Bert Jan - April 7, 2004 04:11 PM (GMT)
| QUOTE (Philologia @ Apr 6 2004, 08:53 AM) |
| Ik moet zeggen dat ikhet ook niet zo belangrijk vind, dat antoworrden om en om een andere kleur, of nuance hebben is wel erg makkelijk, heb ik ook ergens anders gezien, net zoals, uh, Delphion. |
Ik zal er eens naar kijken...
:yes:
Lex - April 13, 2004 09:01 PM (GMT)
Hier gaat optie 1 wel :P
Maar eigelijk valt de achtergrond goed mee hoor :P
De banner is wel een beetje raar vindt ik. (niet dat ik een betere zou kunnen maken)
Bert Jan - April 13, 2004 09:03 PM (GMT)
| QUOTE (Lex @ Apr 13 2004, 23:01 PM) |
| De banner is wel een beetje raar vindt ik. |
Mag ik ook weten wat je er raar aan vind? :)
Lex - April 14, 2004 08:09 PM (GMT)
Ziet er een beetje amateuristisch uit.
Bert Jan - April 23, 2004 01:50 PM (GMT)
| QUOTE (Lex @ Apr 14 2004, 22:09 PM) |
| Ziet er een beetje amateuristisch uit. |
Ik zal eens kijken of ik er iets aan veranderen kan.
Ook dat de berichten om en om anders van kleur zijn word binnenkort aangepast.