View Full Version: Britse Kinderen Hadden Ontmoeting Met Een Ufo

Mysteries van de aarde > Paranormaal en UFO's > Britse Kinderen Hadden Ontmoeting Met Een Ufo

Title: Britse Kinderen Hadden Ontmoeting Met Een Ufo

Bert Jan - March 11, 2004 12:18 PM (GMT)
Een groep kinderen die in het britse Littleborough aan het spelen was, houdt er rekening mee dat ze misschien een close encounter met een UFO hebben gehad.

Zo levendig was hun ervaring afgelopen donderdag rond 7 uur 's avonds, dat ze gelijk begonnen te tekenen wat ze hadden waargenomen.

Ze vertelden dat het ruimteschip voor enkele minuten langzaam boven de boomtoppen zweefde, en daarna met hyper speed wegschoot.

user posted image

Mysterie in de lucht... Daniel Hamer, Louis Stansfield, Jessica Hamer en Cameron Stansfield.

Lindsey Stansfield, uit Timbercliffe, Summit, vertelde dat haar zonen, Louis, 8, en Cameron, 5, met vriendjes buitenshuis op een trampoline aan het spelen waren, toen ze plotseling de 'buitenaardse' opmerkten.

Ze vertelde: "De kinderen zagen het object langzaam boven de huizen vliegen. Sommige kinderen dachten dat het driehoekig van vorm was en andere vierkantig, maar dat zou kunnen samenhangen met de hoek waarin ze het object waarnamen."

"Het had rode lichten rond de rand en gele lichten in het midden. Ze stormden naar binnen om het ons te vertellen, maar tegen de tijd dat we naar buiten gingen, was het verdwenen. De kinderen zeggen dat het object boven het huis achter ons was gestopt, en daarna in hyper dive wegschoot. Later die avond begonnen ze tekeningen te maken van wat ze hadden gezien."

"Ik zou graag willen weten of iemand anders in Littleborough het object gezien heeft."

Louis vertelde: "Ik keek omhoog en zag enkele lichten, die in de lucht knipperden. Ik ging naar binnen om mijn moeder te halen, maar toen we weer naar buiten gingen was het verdwenen."

Een woordvoerder van de britse National Air Traffic vertelde: "Er was geen gemelde vreemde activiteit in het gecontroleerd luchtruim, waar wij van af weten."

Een woordvoerder van het britse ministerie van defensie vertelde: "Ik ben me niet bewust van andere gemelde waarnemingen. We hebben een UFO-meldlijn nummer, zodat mensen dingen kunnen melden die ze niet kunnen verklaren."

Ze vertelde dat waarnemingen gecontroleerd worden om te zien of ze enige defensiewaarde hebben; of het britse luchtruim geblameerd werd door vijandige luchtactiviteit. Maar dit was niet het geval geweest in deze case.

"Wij denken dat er rationele verklaringen zijn voor zulke waarnemingen zoals vliegtuiglichten of natuurlijke fenomenen," vertelde ze verder.

Bron: Rochdale Observer

arqrex - March 11, 2004 01:19 PM (GMT)
was dat gezegde niet iets van: Dronken mensen en kinderen spreken de waarheid ;)

pim - March 16, 2004 04:38 PM (GMT)
ik heb ook iets zien gaan vliegen op hyperspeed of switchen van demensie. ik twijfel dus geen moment dat dit niet waar kan zijn

Bert Jan - March 16, 2004 04:59 PM (GMT)
QUOTE (pim @ Mar 16 2004, 18:38 PM)
ik heb ook iets zien gaan vliegen op hyperspeed of switchen van demensie. ik twijfel dus geen moment dat dit niet waar kan zijn

Wil je iets meer over deze ervaring vertellen? :ermm:

pim - March 18, 2004 02:07 PM (GMT)
nou ik en 2 kameraden die waren wat aan het rijden in me auto op een zaterdag en toen zag ik opeens twee sterren uit elkaar gaan... en na dat ik nog wat lichten vreemde bewegingen zag maken en me kameraden ook zagen we iets in de lucht hangen wat donker was met enkele lichtjes, waar een groene vlek en een rooie vlek heel snel omheen draaide. dat was de eerste keer dat ik wat anders zag dan zig zaggende lichtjes. ik zag ook een soort van straal jagers heel laag over vliegen maar of dit ufooz waren? ze zagen er wel heel vreemd uit een soort kruisvleugels hadden ze en ook vrij stil. verder die nacht zag ik niet veel bijzonders meer...

de volgende dag was zondag en 1 van me maten die er de zaterdag ook bij was kwam bij me thuis en ik maakte de gordijnen open en al vlug zagen we weer lichtjes zig zaggen maar toen hoorde we een knal en ik sprong naar vore zodat ik hoger kon kijke door het raam en zag daar een spaceshuttle (zulke die wij mense ook gebruiken en waar we mee kunnen landen weet niet precies hoe zo een ding heet) in een soort van ontzichtbare muur gaan... hij verdween van links naar rechts met oranje blokjes heel geleidelijk dit was echt raar om te zien. net of kijk je het door de tv maar ik weet zeker dat dit echt gebeurde ook al zag me maat het niet. want die was te traag het gebeurde allemaal heel snel maar hij hoorde de knal net als mij.

verder heb ik nog een soort van telepatisch contact gehad met een licht. maar dat was niet echt in woorden te beschrijven je beleefde een gevoel... ik weet voor mezelf dat er ufooz bestaan maar wat heb je er eigenlijk aan. tog blijft het wel bijzonder dat ik het heb mogen zien

mightyzap - May 9, 2005 01:56 AM (GMT)
QUOTE (pim @ Mar 18 2004, 15:07 PM)
ze zagen er wel heel vreemd uit een soort kruisvleugels hadden ze en ook vrij stil. verder die nacht zag ik niet veel bijzonders meer...

hmm teveel starwars gekeke zeker :yes:

user posted image

Hosted for free by InvisionFree