View Full Version: Opgeven Voor Het Experiment

Mysteries van de aarde > Vragen / Ideeën > Opgeven Voor Het Experiment

Pages: [1] 2

Title: Opgeven Voor Het Experiment

Bert Jan - March 11, 2004 10:33 AM (GMT)
We gaan op dit forum proberen een mysterie op te lossen.
het mysterie van graancirkels

Voor zover ik weet is zoiets nog nooit gedaan op een forum, dus ik weet niet of het werkt en daarom is het meer een experiment. B) Ik weet niet of het mysterie ooit opgelost word, misschien kan je het meer zien als een uitdaging.

Als je je wilt opgeven kopieer dan de onderstaande quote in een bericht en vul je naam in om je op te geven voor het experiment.

Ja, ik wil meedoen met dit experiment
Naam: XXXXXX

Ik meld je dan aan bij een nieuwe groep genaamd: experiment. Als ik je aangemeld heb krijg je een nieuwe categorie in het forum te zien: Experiment: Graancirkels. B)

In deze categorie staat uitleg van het experiment en hoe het experiment is opgezet.

Veel succes,

Met vriendelijke groeten,

Bert Jan Wolfs

DeDenker - March 11, 2004 07:45 PM (GMT)
QUOTE (Bert Jan @ Mar 11 2004, 11:33 AM)
Naam: DeDenker

Ik ben te nieuwsgierig om niet mee te doen (er is toch geen kans dat ik gek word, pijnlijk sterf of de cia op mijn dak krijg door deelname, neem ik aan?)

Bert Jan - March 11, 2004 08:09 PM (GMT)
Nu maar hopen dat zich er meer aanmelden... :unsure:

Janna - March 11, 2004 09:14 PM (GMT)

Naam: Janna

:) Ik wil mezelf alleen enigzins behoeden voor grote rampen m.b.t. examens, dus de komende maanden zal ik niet heel actief zijn, maar ik neem aan dat het niet in zo'n korte tijd is opgelost. :rolleyes:
Verder weet ik niet of ik iets bij te dragen heb, maar ik wil het heel graag proberen!

Paultje - March 12, 2004 11:27 AM (GMT)
Wat moet je dan doen??
ik ben toch nog te jong denk ik
lijkt me wel leuk!!
Ik doe zelf wel ooit wat onderzoek
over graancirkels
Ben ik te jong of niet (11jaar)

laat me iets weten??

Je bent niet te jong hoor, je mag je dus best opgeven...

Binnenkort meld ik jullie aan! B)

Paultje - March 12, 2004 04:07 PM (GMT)

Naam: Paultje

Ik wil dan wel mee doen
lijkt me wel leuk
echt een uitdaging

frederikboelaart - March 12, 2004 04:34 PM (GMT)

Naam : Frederikboelaart

Ik wil wel meedoen !

* ik heb wel voorlopig examens. Dus je zult me misschien af en toe online zien !

Bert Jan - March 12, 2004 05:07 PM (GMT)
Goed dat zijn er al 4 mensen, nog iemand? :unsure:

Paultje - March 12, 2004 05:18 PM (GMT)
Wat gaan we precies doen??

arqrex - March 12, 2004 05:21 PM (GMT)
goede vraag paultje.

want sommige kunnen niet zomaar (ik noem maar wat) een heel weekend in een graanveld gaan staan :no: of naar de punt van friesland rijden. Dus ik zou ook best wat extra teasers willen eerdat ik al dan niet besluit om mee te doen. ^_^

Paultje - March 12, 2004 05:28 PM (GMT)
ik ben ook maar 11 jaar ik kan niet zomaar naar een graancikel
mischien met ons pap die wil dat wel denk ik

jij hebt argrex

arqrex - March 12, 2004 05:29 PM (GMT)
wat heb ik :blink:

Bert Jan - March 12, 2004 05:46 PM (GMT)
QUOTE (arqrex @ Mar 12 2004, 19:21 PM)
goede vraag paultje.

want sommige kunnen niet zomaar (ik noem maar wat) een heel weekend in een graanveld gaan staan :no:  of naar de punt van friesland rijden. Dus ik zou ook best wat extra teasers willen eerdat ik al dan niet besluit om mee te doen.  ^_^

Het is niet de bedoeling dat we bijvoorbeeld uitstapjes gaan maken met de hele groep.

Ik zal in het kort het experiment uitleggen.

Het is de bedoeling om via dit forum onderzoek te doen naar graancirkels. Dit kan je doen door bijvoorbeeld theorieën naar voren te halen. Deze kunnen we dan hier bespreken. Ook kan je foto's posten of overige informatie melden.

Je kunt het forum dan zien als een soort verzamelpunt van informatie en een punt waar je je ondervindingen kan bespreken met mede-forumleden.

Als in het nieuws komt dat ergens een graancirkel is, moet het eigenlijk zo gauw mogelijk gemeld worden. Misschien dat er iemand dichtbij woont en de graancirkel kan bezoeken. De ervaringen die deze persoon ondervindt in de graancirkel zijn zeer belangrijk voor het onderzoek.

Nu denk je misschien, wat kan ik nu betekenen voor het onderzoek? Natuurlijk kan je altijd iets doen, als is het maar een aantal foto's over graancirkels verzamelen.

Misschien heb je er best een negatieve kijk op het onderzoek en denk je dat het toch niet lukt. Maar wat heb je eraan om dit te zeggen als we het nog niet geprobeerd hebben? Waarom kan je geen onderzoek doen naar graancirkels op je stoel? Tuurlijk is het internet een medium waar veel informatie opstaat dat niet klopt. Dit kunnen we toch proberen te weerhouden door erover te discussiëren?

arqrex - March 12, 2004 05:52 PM (GMT)
oke, in dit geval

Naam: arqrex
:lol:

btw ik heb geen negatieve kijk op dit experiment, maar ik had wel een afwachtende kijk vooraf aan jouw uitleg. ;)

Bert Jan - March 12, 2004 05:55 PM (GMT)
Als je je opgegeven hebt, zie je dat er helemaal onderaan de pagina een nieuwe categorie bij gekomen is. Hierkan kan je je onderzoek naar graancirkels kwijt.

Bij de topic nieuws staat nog een kleine uitleg hoe het experiment uitgevoerd wordt!

Bert Jan - March 12, 2004 06:01 PM (GMT)
Als je niets ziet en je hebt je wel opgegeven, zou je dat dan ook even willen melden in dit topic? ^_^

Tardis - March 13, 2004 03:46 PM (GMT)
Naam: Tardis

Of het mogelijk is om er op dit forum achter te komen wie de graancircels maakt (of maken) weet ik niet, maar niet geschoten is altijd mis dus ik meld me aan.

Bert Jan - March 13, 2004 05:54 PM (GMT)
Goed... nog meer mensen die zich willen opgeven? ^_^

Tardis - March 13, 2004 07:10 PM (GMT)
QUOTE (Bert Jan @ Mar 12 2004, 18:55 PM)
Als je je opgegeven hebt, zie je dat er helemaal onderaan de pagina een nieuwe categorie bij gekomen is. Hierkan kan je je onderzoek naar graancirkels kwijt.

Bij de topic nieuws staat nog een kleine uitleg hoe het experiment uitgevoerd wordt!

Als je niets ziet en je hebt je wel opgegeven, zou je dat dan ook even willen melden in dit topic?

Misschien kijk ik er over heen, maar ik zie onderaan deze pagina nog geen nieuwe categorie, onder andere pagina's ook niet.

Paultje - March 13, 2004 08:49 PM (GMT)
Je moet naar de begin pagina gaan
helemaal daar onder staat hij

Bert Jan - March 14, 2004 07:32 AM (GMT)
QUOTE (Tardis @ Mar 13 2004, 21:10 PM)
Misschien kijk ik er over heen, maar ik zie onderaan deze pagina nog geen nieuwe categorie, onder andere pagina's ook niet.

Als het goed is, zie je onderaan dit forum 5 nieuwe categorieeën staan? :unsure:

Tardis - March 14, 2004 11:06 AM (GMT)
QUOTE (Bert Jan @ Mar 14 2004, 08:32 AM)
Als het goed is, zie je onderaan dit forum 5 nieuwe categorieeën staan? :unsure:

Nee, er is niets bijgekomen, onder aan de voorpagina staan bij mij de 'Board Statistics' en daarboven 'Overige onderwerpen'.

Paultje - March 14, 2004 11:09 AM (GMT)
QUOTE (Tardis @ Mar 14 2004, 12:06 PM)
Nee, er is niets bijgekomen, onder aan de voorpagina staan bij mij de 'Board Statistics' en daarboven 'Overige onderwerpen'.

Raar!!

Bert Jan - March 14, 2004 11:14 AM (GMT)
QUOTE (Tardis @ Mar 14 2004, 13:06 PM)

En zie je nu wel nieuwe categorieeën?

jona - March 14, 2004 11:44 AM (GMT)
Naam: jona

Tardis - March 14, 2004 08:12 PM (GMT)
QUOTE (Bert Jan @ Mar 14 2004, 12:14 PM)
En zie je nu wel nieuwe categorieeën?

Ja! Nu wel. :)

Bert Jan - March 15, 2004 10:12 AM (GMT)
QUOTE (Tardis @ Mar 14 2004, 22:12 PM)
Ja! Nu wel. :)

gelukkig! B)

Bert Jan - March 15, 2004 12:57 PM (GMT)
Het onderzoeksteam heeft nu een apart icoontje.

Zo kun je precies wie allemaal het onderzoeksteam zit!

user posted image

B)

hadewey81 - March 16, 2004 07:09 PM (GMT)

Naam: hadewey81

ben nieuwsgierig, dus vooruit met de geit!!!! B)

MadeInLight - March 16, 2004 11:50 PM (GMT)
Op het moment dat je er achter komt hoe dat in elkaar zit met die graancirkels, moet je heel sterk in je schoenen staan om niet gillend gek te worden.

fiero - March 17, 2004 02:06 AM (GMT)

Naam: fiero

Zolang het de waarheid niet teleurstellend is ben ik tevreden ^_^

Paultje - March 17, 2004 11:34 AM (GMT)
Goede keus Fiero

Is kei leuk het experiment

Koentje - March 20, 2004 03:29 PM (GMT)
We gaan op dit forum proberen een mysterie op te lossen.
het mysterie van graancirkels

Voor zover ik weet is zoiets nog nooit gedaan op een forum, dus ik weet niet of het werkt en daarom is het meer een experiment. B) Ik weet niet of het mysterie ooit opgelost word, misschien kan je het meer zien als een uitdaging.

Als je je wilt opgeven kopieer dan de onderstaande quote in een bericht en vul je naam in om je op te geven voor het experiment.

Ik meld je dan aan bij een nieuwe groep genaamd: experiment. Als ik je aangemeld heb krijg je een nieuwe categorie in het forum te zien: Experiment: Graancirkels. B)

In deze categorie staat uitleg van het experiment en hoe het experiment is opgezet.

Veel succes,

Met vriendelijke groeten,

Bert Jan Wolfs

Naam: Koentje

Philologia - April 6, 2004 07:10 AM (GMT)
Kan ik me nog opgeven?
Laatste post is van 20 maart of zo??
Ben wel geïnteresseerd.

Philologia

Bert Jan - April 6, 2004 07:21 AM (GMT)
QUOTE (Philologia @ Apr 6 2004, 09:10 AM)
Kan ik me nog opgeven?
Laatste post is van 20 maart of zo??
Ben wel geïnteresseerd.

Philologia

Dan geven we je toch gewoon nog op!

;) ^_^

Mirjam - April 6, 2004 07:24 PM (GMT)
Naam:Mirjam

Ik wil graag meedoen!!
Vind graancirkels echt intressant, ik zou erg graag veel meer over willen weten, ik heb er zelf wel een mening over, op basis van wat ik gelezen heb.

Ik ben erg benieuwd!

PJ - April 6, 2004 08:20 PM (GMT)
Je bent toegevoegd Mirjam, veel plezier! B)

virgo - April 7, 2004 06:35 PM (GMT)
[QUOTE]Ja, ik wil meedoen met dit experiment
Naam: XXXXXX[QUOTE]

Ik heb er wel het een en ander over gelezen,intigrerend. B)

PJ - April 7, 2004 08:33 PM (GMT)
Welcome to the experiment Virgo!

Veel plezier :yes:

Mirjam - April 9, 2004 06:57 AM (GMT)
Je had me opgegeven toch? ik zie er nog niks van....

* Hosted for free by InvisionFree