View Full Version: 'alien Contact' Video Geveild Voor $1.300.000.000

Mysteries van de aarde > Paranormaal en UFO's > 'alien Contact' Video Geveild Voor $1.300.000.000

Title: 'alien Contact' Video Geveild Voor $1.300.000.000

Bert Jan - March 10, 2004 05:25 PM (GMT)
Zoals wellicht bekend worden vaak de meest bizarre items op veilingsite eBay aangeboden. Onderstaand aanbod slaat echter werkelijk alles.

Mijn naam is Sargel18 en ik heb contact gehad met interdimensionale aliens. Mijn bewijs (niet de video) is op de nationale en op de kabeltv getoond, en tevens op het internet en tijdens lezingen.
De veiling was van de 'contact' video die op 10 februari 1998 om 10:33.06 PM in Wanaque, NJ USA plaatsvond.

Vlak voor dit alien contact verscheen ik op de UPN TV show 'Strange Universe, The UFO Prophet'. Deze show was gebaseerd op mijn UFO video's. Tijdens deze show voorspelde ik dat ik spoedig de aliens zou ontmoeten, die deze voertuigen bestuurden. Op 10 februari werd deze voorspelling werkelijkheid.

Op een punt zul je me 10 voet voor de videocamera zien staan en een foto zien nemen van de alien die voor een interdimensionale opening stond (zie foto). Na het initiële contact probeerde ik de alien aan te raken, maar deze liep weg van mij.

De video laat niet alleen contact zien, maar ook duidelijke structuur in de energie-opening, wat een deel van de technologie van aliens prijsgeeft. Dit bewijs is baanbrekend. Het laat duidelijk zien dat er openingen in tijd en dimensies zijn waar we tot op heden niets vanaf wisten. Het vormt de basis voor mijn stringente houding ten aanzien van de wereld van de metafysica en UFO's, omdat het echt is en ik daar was en het gefilmd is. Het grootste deel van de video is schimmig maar omdat de video van zulke hoge kwaliteit is, kan deze lichter gemaakt worden met de juiste apparatuur...

Misschien kan de winnende bieder de video beter uitbuiten of zelfs beter de (achterliggende) technologie uitgedokterd krijgen, zodat deze verkend en gereproduceerd kan worden (hint). Ga niet voor de grap bieden op de video, laat Sargel18 ons weten: Denk eraan dat een winnend bod op eBay een legaal bindend contract vormt. Alle valse biedingen zullen volgens de eBay standaarden afgehandeld worden en ook mijn advocaat zal gecontacteerd worden!

bron: UFOplaza

:o

arqrex - March 10, 2004 06:45 PM (GMT)
beam me up..................

:alien:

moonwalker - March 10, 2004 08:27 PM (GMT)
Hoe halen ze het in hun hoofd? <_<

Hahahahaha...Ik ga aan de slag met Maya dan maak ik wel een open poort naar een ander dimensie...

Sjongejonge...Slapend rijk worden... :lol:

groetjes,

moonwalker

Hosted for free by InvisionFree