Title: Online Gamen
PJ - February 25, 2004 09:17 PM (GMT)
Bert Jan en ik hebben laatst even gepraat over online gamen. BJ heeft sinds kort (voor zover ik het weet ;) ) ook breedband internet. Nu leek het on leuk om een keer online tegen of met elkaar te spelen. Nu leek het ons ook leuk om te kijken of jullie dit ook leuk lijkt om een keer te doen. BJ en ik hebben de volgende spellen al aangeduid als interessant:
- Call of Duty
- Counterstrike
- Delta Force
- Command en Conquer
- Rise of Nations
Hebben jullie misschien nog ideeen en/of tips over spellen die we eventueel over internet kunnen spelen, post ze dan in dit topic. Ook kun je hieronder neerzetten welk spel je het liefste in een online game zou willen spelen (voorwaarde is wel, dat je het spel legaal in bezit hebt). Daarna zullen we bekijken of het haalbaar is om een keer iets dergelijks te organiseren.
PJ - March 7, 2004 09:58 AM (GMT)
hadewey81 - March 11, 2004 09:05 PM (GMT)
| QUOTE (PJ @ Feb 25 2004, 22:17 PM) |
Bert Jan en ik hebben laatst even gepraat over online gamen. BJ heeft sinds kort (voor zover ik het weet ;) ) ook breedband internet. Nu leek het on leuk om een keer online tegen of met elkaar te spelen. Nu leek het ons ook leuk om te kijken of jullie dit ook leuk lijkt om een keer te doen. BJ en ik hebben de volgende spellen al aangeduid als interessant: - Call of Duty - Counterstrike - Delta Force - Command en Conquer - Rise of Nations
Hebben jullie misschien nog ideeen en/of tips over spellen die we eventueel over internet kunnen spelen, post ze dan in dit topic. Ook kun je hieronder neerzetten welk spel je het liefste in een online game zou willen spelen (voorwaarde is wel, dat je het spel legaal in bezit hebt). Daarna zullen we bekijken of het haalbaar is om een keer iets dergelijks te organiseren. |
www.clangames.nl
:blink: zijn vriendjes van mij, helemaal toppie :angel: :woot: :pirate: :ph43r: :wub:
ze zijn echt heeeel errugh lief.....
hadewey81 - March 11, 2004 09:07 PM (GMT)
| QUOTE (PJ @ Feb 25 2004, 22:17 PM) |
Bert Jan en ik hebben laatst even gepraat over online gamen. BJ heeft sinds kort (voor zover ik het weet ;) ) ook breedband internet. Nu leek het on leuk om een keer online tegen of met elkaar te spelen. Nu leek het ons ook leuk om te kijken of jullie dit ook leuk lijkt om een keer te doen. BJ en ik hebben de volgende spellen al aangeduid als interessant: - Call of Duty - Counterstrike - Delta Force - Command en Conquer - Rise of Nations
Hebben jullie misschien nog ideeen en/of tips over spellen die we eventueel over internet kunnen spelen, post ze dan in dit topic. Ook kun je hieronder neerzetten welk spel je het liefste in een online game zou willen spelen (voorwaarde is wel, dat je het spel legaal in bezit hebt). Daarna zullen we bekijken of het haalbaar is om een keer iets dergelijks te organiseren. |
dusssss ik bedoel maar.......
arqrex - March 12, 2004 09:28 AM (GMT)
uhhh we kunnen ook online hartenjagen. :lol: :lol:
ff serieus. Speel al redelijk lang Call of duty en dat gaat nog steeds niet vervelen. :fluit:
Paultje - April 6, 2004 11:11 AM (GMT)
onlinesoccermanagerIs kei leuk
moet allen ff aan melden
Bert Jan - April 6, 2004 11:24 AM (GMT)
| QUOTE (arqrex @ Mar 12 2004, 11:28 AM) |
| Speel al redelijk lang Call of duty en dat gaat nog steeds niet vervelen. :fluit: |
Onder welke naam dan arqrex?
Misschien dat ik je een keer zie! ;) :)
arqrex - April 6, 2004 11:32 AM (GMT)
heb er twee :D
Ten eerste ArqReX :rolleyes:
Ten tweede CaNNaBiS :blink: :blink:
En jij? :huh:
Bert Jan - April 6, 2004 12:17 PM (GMT)
| QUOTE (arqrex @ Apr 6 2004, 13:32 PM) |
| En jij? :huh: |
BJ ^_^
arqrex - April 6, 2004 12:32 PM (GMT)
hoe toepasselijk :lol:
Maarruh kzal erop letten in mijn volgende destruction tour. ;)
Welk level vind jij het leukst? Zelf ben ik wel gek op Hurtgen (sneaky sniperen) en Harbor. Die russisch ploppers zijn geweldig. 72 kogels en rammelen maar. ghegheghe :lol:
Bert Jan - April 7, 2004 03:03 PM (GMT)
Ik vind die dorpjes het mooiste en die 2 huizen tegenover elkaar.
Geen idee, hoe die maps heten. Dawnville, neuville, euhm... :ermm:
Je snapt me vast wel! ;) ^_^
Janneman - April 7, 2004 06:09 PM (GMT)
Lijkt me een leuk plan dat online gamen.
Heeft er ook iemand een x-box?
Dat is ook erg geinig.
Maar pc is ook goed.
Of hartenjagen, klaverjassen
PJ - April 7, 2004 08:39 PM (GMT)
Zelf speel ik sinds kort Battlefield Vietnam. Daarvoor speelde ik veel Battlefield 1942. Allebei topspellen. Je kunt zowel te voet gaan vechten of met de auto/vliegtuig/helicopter/tank/Vespa scootertje :D En natuurlijk niet te vergeten: DE OPBLAASBOOT :P ;)
Grote velden waarin de veldslagen zich af spelen en een supergrote online community. B)
arqrex - April 8, 2004 07:21 AM (GMT)
JAAAAAH Battlefield 1942 was relaxt. Lekker in tankjes crossen en KABLOOOMen. B) B)
Maar had juist gehoord dat Vietnam een beetje identiek was aan 1942 alleen nu nog lastiger door die rimboe. Velen klagen over dat het meer een add-on is ipv een "nieuwe" game. Wat vind jij PJ?
| QUOTE |
| auto/vliegtuig/helicopter/tank/Vespa scootertje |
Euhhhh ik mis het opblaasbootje wat ik op een screenshot heb gezien. ;)
@BertJan.
| QUOTE |
| Je snapt me vast wel! |
:yes: :yes: :lol:
Eigenlijk zijn ze allemaal wel leuk. Behalve die verrekte boot. Bahbah wat een baggerlevel. :mad: Maarruh heb gisteren weer eens een potje gedaan. Stapte in bij Pavlov-level. Heb toen een serie gemaakt van 27 doden en zelf niet een keer dood. :woot: :woot: Dus heb nu een favolevel erbij ;)
PJ - April 8, 2004 04:19 PM (GMT)
| QUOTE (arqrex @ Apr 8 2004, 09:21 AM) |
JAAAAAH Battlefield 1942 was relaxt. Lekker in tankjes crossen en KABLOOOMen. B) B)
Maar had juist gehoord dat Vietnam een beetje identiek was aan 1942 alleen nu nog lastiger door die rimboe. Velen klagen over dat het meer een add-on is ipv een "nieuwe" game. Wat vind jij PJ?
Euhhhh ik mis het opblaasbootje wat ik op een screenshot heb gezien. ;)
|
Is vrij identiek, maar op een of andere manier is het, zoals ja al zei, een stuk moelijker geworden. Bij BF1942 begon ik het een beetje saai worden, omdat ik steeds eerste werd, komt natuurlijk ook door veel te trainen. Maar ja, kan nu weer volop online knallen door BF vietnam, moet veel dingen nog (goed) leren, zoals het besturen van de heli's, het vliegen gaat op zich goed, nu alleen nog het richten in orde krijgen. Tot nu toe doe ik vaak het volgende: ik vliegen, mijn teamgenoot doet dan het knalwerk.
Opblaasbootje staat erbij hoor :P :D ;)
Ook vergeten: Amfibie tank, een tot de tanden bewapende US boot, zo'n zelfgemaakt boot je voor de Vietnamezen en nog wat andere diverse boten. Ook nog een luchtafweergeschut tank, mortierkanonnen, artillerie, enz.....
arqrex - April 9, 2004 02:56 PM (GMT)
Ik zal toch eens dat spaarvarken een kennismaking met mijn hamer geven. :P
Oftewel ga hum toch maar eens aanschaffen denk. :D
Want bootje varen EN schieten is toch een onovertroffen combi. :lol:
PJ - April 9, 2004 03:22 PM (GMT)
| QUOTE (arqrex @ Apr 9 2004, 16:56 PM) |
Ik zal toch eens dat spaarvarken een kennismaking met mijn hamer geven. :P Oftewel ga hum toch maar eens aanschaffen denk. :D Want bootje varen EN schieten is toch een onovertroffen combi. :lol: |
Als je het spel hebt, moet je het maar eens melden, dan kan ik je eens online laten zien hoe het echt moet ;) :fluit:
arqrex - April 9, 2004 03:44 PM (GMT)
| QUOTE |
| Als je het spel hebt, moet je het maar eens melden, dan kan ik je eens online laten zien hoe het echt moet |
B) B)
Nog een reden om hem te kopen :lol: ;)
Maar ook een oude man :fluit: als ik kan nog wel redelijk meekomen met het gamegeweld. :wacko: Game nu een slordige 22 jaar. En ik heb vooral 3Dshooters en RTS-games als vertier gehad. :D ;) Dus onderschatten is gevaarlijk PJ. ;)
BTW Heb net de Unreal Tournament 2004 gezien bij een maatje van me. RELAXT. :yes: :yes: Wel 5 cdtjes installen, maar wel retestrakke game. Dus dat worden dure tijden. :cry:
PJ - April 9, 2004 04:21 PM (GMT)
| QUOTE (arqrex @ Apr 9 2004, 17:44 PM) |
B) B)
Nog een reden om hem te kopen :lol: ;) Maar ook een oude man :fluit: als ik kan nog wel redelijk meekomen met het gamegeweld. :wacko: Game nu een slordige 22 jaar. En ik heb vooral 3Dshooters en RTS-games als vertier gehad. :D ;) Dus onderschatten is gevaarlijk PJ. ;) BTW Heb net de Unreal Tournament 2004 gezien bij een maatje van me. RELAXT. :yes: :yes: Wel 5 cdtjes installen, maar wel retestrakke game. Dus dat worden dure tijden. :cry: |
Ach, een beetje uitdagen hoort erbij :D
22 jaar al aan het gamen? Ik kom in de buurt met mijn 18 jaar game ervaring :rolleyes:
Persoonlijk ben ik nooit echt fan geweest van Unreal (of Quake). Ik heb altijd al spellen waarbij het tempo minder hoog ligt leuker gevonden, denk hierbij aan de Delta Force serie (heerlijk dat snipen) en natuurlijk BF, verder nog IGI en nog wat andere shooters. Laatste jaar ook ontzettend veel CS gespeeld, hoewel dit wel weer een ontzettend snel spel is, vind ik het leuker dan Unreal, Quake en consorten. Maar welke 3d shooter of FPS je ook speelt, het leukst is nog altijd het spelen in teamverband, dus met bekenden enzo. Hierbij maak ik dan vaak gebruik van Ventrilo of Teamspeak, zodat je snel taktieken door kunt nemen en je teamgenoten voor mogelijke gevaren kunt waarschuwen.
BTW Unreal 2004 is ook te krijgen op DVD, dat scheelt 4 schijfjes ;)
Paultje - April 10, 2004 07:09 PM (GMT)
| QUOTE (hadewey81 @ Mar 11 2004, 22:05 PM) |
www.clangames.nl
:blink: zijn vriendjes van mij, helemaal toppie :angel: :woot: :pirate: :ph43r: :wub:
ze zijn echt heeeel errugh lief..... |
Kun je daar ook spelletjes spelen op die site?