View Full Version: Verschijningen En Genezingen In Lourdes En Elders

Mysteries van de aarde > Mysteries en Raadsels > Verschijningen En Genezingen In Lourdes En Elders

Title: Verschijningen En Genezingen In Lourdes En Elders

frederikboelaart - February 21, 2004 11:09 AM (GMT)
18 maal heeft OLvrouw zich laten zien aan Bernadette S. in Lourdes frankrijk.

Pieter de Ruddere zijn been moest afgezet worden, de dokters zeiden :"ongeneesbaar", Hij gaat naar Lourdes Oostakker en zijn been geneest.
De dokters staan voor een raadsel.

En er zijn nog zo genezingen en verschijningen.

In een Joegoslavisch dorpje zeggen een paar dat ze elke dag OLvrouw zien als ze met 5 zijn.

Nog vreemder :

Na een paar jaar na de dood van Berndatte werd haar lichaam opgegraven. Alles was in goede staat, alleen de neus was afgerot.

:blink: Voor alles is een verklaring, laat maar komen !

PJ - February 21, 2004 12:34 PM (GMT)
In een Joegoslavisch dorpje zeggen een paar dat ze elke dag OLvrouw zien als ze met 5 zijn.

Bedoel je: als ze met 5 personen zijn?

Nog vreemder :

Na een paar jaar na de dood van Berndatte werd haar lichaam opgegraven. Alles was in goede staat, alleen de neus was afgerot.

Waarom zouden ze haar weer opgraven??? Voor de fun? :blink:

Janna - February 21, 2004 01:40 PM (GMT)
Misschien kun je uitleggen wat een OLvrouw is frederikboelaart? Ik snap niet zoveel van je post. Of gedraag ik me nu zeer zeer onwetend.. :rolleyes:

jona - February 21, 2004 02:12 PM (GMT)
QUOTE (Janna @ Feb 21 2004, 14:40 PM)
Misschien kun je uitleggen wat een OLvrouw is frederikboelaart? Ik snap niet zoveel van je post. Of gedraag ik me nu zeer zeer onwetend.. :rolleyes:

ik snap er ook de balle niet van. Het topic staat vol met kleine stukjes tekst die ik met moeite tot 1 onderwerp kan brengen.

frederikboelaart - February 21, 2004 03:55 PM (GMT)
Bedoel je: als ze met 5 personen zijn?

Ja, alleen als ze met 5 personen zijn !

Misschien kun je uitleggen wat een OLvrouw is frederikboelaart?

OLvrouw = Onze Lieve Vrouw

frederikboelaart - February 21, 2004 03:56 PM (GMT)
Het onderwerp is verschijningen en genezingen, ik heb een paar voordbeeldjes gegeven in men eerste post.

Hosted for free by InvisionFree