ja, ik ben dus eergister naar zon vrouw geweestn, ze was iraans maar zij legde dus ook tarot kaarten voor mij en ze kun hand lezen. maar ze was vet seriues in haar werk ook vraagt ze helemaal niet veel. maar ook vertelde ze over me toekomst, en ook over me verleden wat helemaal klopte...ik had geen woord gezegd, ze ging gewoon praten over me verleden. het klopte allemaal.. dus ja....aan de ene kant hoor ik dat het na de vorige zondvloed...17 magiers (uit egypte) deze kaarten hadden gemaakt. mensen zeggen dat dit het enige is wat over is geblven uit de egyptische bibliotheek.
maar aan andere kant, wetenschappelijk kant, zeggen ze van dit is alleen maar tijdverspilling, maar dan nog is het raar dat zij zoveel dingen over mij weet, ik had geen woord gezegd. ook zei ze iets dat binnen nu en 2 weken zou gaan gebeuren, nou dat is dus al gebeurd...:S het is klote dat je nooit zeker kunt weten of het de waarheid is.
het verhaal van de 17 magiers staat hier.
Tarot geschiedenisvan die online tarot kaarten zouk me sowiso niks van aantrekken, want zoals het op die site staat, moet je de kaarten leggen op een hele complexe manier, wil je het goed doen....dus het zegt genoeg lijkt me.