View Full Version: Tarotkaarten

Mysteries van de aarde > Paranormaal en UFO's > Tarotkaarten

Title: Tarotkaarten

LEF - January 14, 2004 05:20 PM (GMT)
wat denkt men over tarot kaarten?? zouden deze ook echt iets van waarheid in zich hebben??mevrouw

sjoerd.

Bert Jan - January 14, 2004 07:57 PM (GMT)
Online tarotkaarten

Alleen al dat het je online tarotkaarten kunt leggen en dat de computer je toekomst, verleden en heden blootgeeft, denk ik dat het onmogelijk is om op deze manier je "lot" te voorspellen.

Het is volgens mij net als "boek der verandering" gewoon een kwestie van interpretatie. Je kunt er alle kanten mee op en iedereen herkent zich wel in de beschrijving van de kaarten, wat het ook is.

:zz:

Janna - January 14, 2004 09:15 PM (GMT)
Net als mijn altijd kloppende horoscoop die ik elke dag braaf lees..

Maar van tarotkaarten weet ik bijna niks dus laat ik daar m'n mond maar over houden. :) Ik ben wel in de Tarot-tuin van Niki de Saint Phalle in Italië geweest, hartstikke mooi!
De Tarot Tuin

LEF - January 15, 2004 08:58 AM (GMT)
ja, ik ben dus eergister naar zon vrouw geweestn, ze was iraans maar zij legde dus ook tarot kaarten voor mij en ze kun hand lezen. maar ze was vet seriues in haar werk ook vraagt ze helemaal niet veel. maar ook vertelde ze over me toekomst, en ook over me verleden wat helemaal klopte...ik had geen woord gezegd, ze ging gewoon praten over me verleden. het klopte allemaal.. dus ja....aan de ene kant hoor ik dat het na de vorige zondvloed...17 magiers (uit egypte) deze kaarten hadden gemaakt. mensen zeggen dat dit het enige is wat over is geblven uit de egyptische bibliotheek.

maar aan andere kant, wetenschappelijk kant, zeggen ze van dit is alleen maar tijdverspilling, maar dan nog is het raar dat zij zoveel dingen over mij weet, ik had geen woord gezegd. ook zei ze iets dat binnen nu en 2 weken zou gaan gebeuren, nou dat is dus al gebeurd...:S het is klote dat je nooit zeker kunt weten of het de waarheid is.

het verhaal van de 17 magiers staat hier. Tarot geschiedenis

van die online tarot kaarten zouk me sowiso niks van aantrekken, want zoals het op die site staat, moet je de kaarten leggen op een hele complexe manier, wil je het goed doen....dus het zegt genoeg lijkt me.

DeDenker - January 15, 2004 04:33 PM (GMT)
QUOTE (LEF @ Jan 15 2004, 09:58 AM)
ook over me verleden wat helemaal klopte...ik had geen woord gezegd, ze ging gewoon praten over me verleden.

ik ben dan benieuwd hoe specifiek ze over je verleden heeft gesproken, dan kan ik pas eerlijke uitspraken doen

Deci - March 4, 2004 01:39 PM (GMT)
Online tarotkaarten leggen....hmmm,
doet me denken aan die site waar je na het invoeren van je voornaam en geboorte datum op kon zoeken wie in een vorig leven geweest bent....

Ben zelf nogal geinteresseerd in tarot en ben van mening dat het trekken en leggen van kaarten( niet alleen tarot) vooral te maken heeft met intuitie.
en bij mijn weten heeft een computer tot nu toe nog geen intuitie.... :fluit:

deci

hadewey81 - March 6, 2004 10:24 PM (GMT)
nope, klopt....
daar komt dus bij, dat je alleen kaarten zou moeten leggen als je iemand kan doorgronden! :yes:

Tardis - March 8, 2004 06:50 PM (GMT)
Tarotkaarten hebben toch iets intrigerends, een paar jaar geleden heb ik ook een set gekocht, gewoon 'voor de heb'. Sommige mensen wilden me wijs maken dat de kracht in de kaarten zelf zat, daar geloof ik geen bal van. Als er al iets van waar is dat je m.b.v. tarotkaarten iemands persoonlijkheid of toekomst kunt doorgronden dan ligt dat aan het talent van de persoon die de kaarten interpreteert en uitlegt.

Bert Jan - March 8, 2004 07:09 PM (GMT)
QUOTE (Tardis @ Mar 8 2004, 20:50 PM)
Als er al iets van waar is dat je m.b.v. tarotkaarten iemands persoonlijkheid of toekomst kunt doorgronden dan ligt dat aan het talent van de persoon die de kaarten interpreteert en uitlegt.

Ik denk dat je hierin gelijk hebt! :yes:

Althans, dat is mijn mening! :)

Hosted for free by InvisionFree