Title: Bizar Wezentje Is Organisch
Bert Jan - December 17, 2003 08:23 PM (GMT)
Bizar Chileens wezentje blijkt organisch
In oktober werd in Chili een merkwaardig mensachtig wezentje van vijftien centimeter groot gevonden. Het wezentje werd bij een kerk 150 kilometer van Iquique opgegraven. Voordat er onderzoek gepleegd kon worden werd het wezentje verkocht aan een anoniem persoon. De huidige eigenaar is nu getraceerd.
Het Chileen-Spaans Instituut voor Onderzoek en Exobiologische Studies (IIEE) heeft delen van het wezentje mogen onderzoeken, en het blijkt dat deze van organisch materiaal is. IIEE kan het wezen voor zes miljoen overkopen van de huidige anonieme eigenaar. Het wezentje wordt momenteel niet goed geconserveerd door de huidige eigenaar. De schedel is zich al aan het ontbinden.
Onderzoeker Mario Dussuel draagt als theorie aan dat het een menselijk embryo kan zijn, met als argument dat de schedel een breuk heeft die mogelijk veroorzaakt is door abortus. Desalniettemin zijn de karakteristieken van het wezen niet gelijk een menselijk embryo, maar dit kan mogelijk een vergroeiing zijn. Deze hypothese moet nog geverifiëerd worden door genetische experts, aldus Dussuel.
bron: Niburu
Het word al vreemder... :no:
B) Iemand plaatjes hiervan?
Purpleglimpse - December 19, 2003 09:59 AM (GMT)
Op
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33698 staat het bericht over de vondst van dit wezentje. Er staan ook foto's bij. :D
Bert Jan - December 19, 2003 10:41 AM (GMT)

bron: FOKBrrrrr......
:blink: :no: :o
Janna - December 19, 2003 03:55 PM (GMT)
Ik vind het er niet eens zo naar uitzien eigelijk..
Misschien omdat het een skeletje is, en dus niet erg lijkt op een dood babytje of een dood alientje... (Zoals het mummyjongetje in het museum van oudheden hier in Leiden.. :( )
Hoe kan het dat op de tweede foto de armpjes behoorlijk anders zitten eigelijk? Zit dat dan niet vast ondertussen? Of is dat de andere 'alien'?
Purpleglimpse - December 22, 2003 05:45 PM (GMT)
Het middelste plaatje is inderdaad van de eerste 'alien'. Die twee andere foto's zijn van die nieuwe.
Marina - December 22, 2003 11:01 PM (GMT)
Wat mij opvalt, is dat het er zo "volgroeid" uitziet.
Tenminste voor zover dat op de foto's te zien is.
Zou het niet zo kunnen zijn, dat het daadwerkelijk "af" geboren is en daarna de "hersens" ingeslagen omdat het er niet als een gewone bany uitzag?
frederikboelaart - December 27, 2003 11:36 AM (GMT)
Of een grap van de wetenschap om in de belangstelling te komen !
Marina - December 28, 2003 03:52 AM (GMT)
Zou de wetenschap dat écht niet anders kunnen.
Studenten die de Neeltje Jacoba stelen vind ik een grap. (als ze hem tenminste daarna ongeschonden terug brengen)
Een serieuze wetenschapper heeft in mijn ogen niet zulke grappen nodig, maar goed, vergissen mag, maar dan zou ik dat ook doen in de serieuze wetenschap. :cry:
frederikboelaart - December 28, 2003 10:19 AM (GMT)
Ze hebben al zulke dingen gedaan ...
vb :
In indonesië werdt er een stam gevonden die nog op primitieve wijze leefde zoals in de oertijd. Het bleek een ingehuurd dorp te zijn die in ruil voor geld zich zo hebben voorgedaan.
Er werden ook schedels nagemaakt zogezegd van de 'ontbrekende schakel'
er werdt zelfs een graancirkel nagemaakt om te bewijzen dat dat echt kan , ook nagemaakt.
Enzo zijn er nog meer.
Dat is geen vergissing.
Marina - December 28, 2003 04:10 PM (GMT)
In mijn ogen hebben we het dan niet over serieuze wetenschappers.
Ik snap dat het soms lang kan duren vooraleer zulke lieden ontmaskerd zijn, maar dan nog.
Ik vind dat ik er nog steeds vanuit mag gaan dat het merendeel eerlijk met zaken als ontdekkingen omgaat.
Ik zal daarin moeten vertrouwen op lieden die er "verstand" van hebben ( of zeggen te hebben) als het gaat om info hierover.
Anders zijn we toch in wezen "nergens" meer.
Dan kunnen we álles opnieuw gaan heronderzoeken lijkt me.
Paultje - March 12, 2004 12:06 PM (GMT)
arqrex - March 12, 2004 02:03 PM (GMT)
dat paultje is een grapje van een onserieuse wetenschapper.
;)
Anders is een :alien:
Paultje - March 12, 2004 04:13 PM (GMT)
arqrex - March 12, 2004 04:15 PM (GMT)
Paultje - March 12, 2004 05:16 PM (GMT)