View Full Version: Vreemde Schaduw Op De Maan Gezien

Mysteries van de aarde > Paranormaal en UFO's > Vreemde Schaduw Op De Maan Gezien

Title: Vreemde Schaduw Op De Maan Gezien

Bert Jan - December 11, 2003 01:21 PM (GMT)
Op dinsdag 9 december deed zich volgens getuigen op de maan een vreemd verschijnsel voor. Er was een streep te zien die over de maan schoof, en toen naar beneden zakte. Het fenomeen is ook door mensen in andere landen gezien.

Een 21-jarige studente uit Meppel zegt: "Ik en een vriendin van mij, Cecilia, waren op stal en we stonden met de pony van Cecilia aan de hand in de bak en ineens zegt ze "kijk!" en ze wijst naar de maan. Zien we ineens een zwarte streep op de maan. Hij kwam als stipje van rechts zei Cecilia, en hij schoof zo van rechts midden over de maan tot deze streep. Het bewoog nog verder naar links zodat het net leek alsof de maan in 2en was (boven en onder een helft). Op een gegeven moment zakte de streep langzaam naar onder en toen was het weg."

Het fenomeen deed zich rond 16:30 voor bij heldere hemel. De vrouw bevond zich met een vriendin op de manege Oosterboer aan de Oosterboerweg. Het fenomeen duurde ongeveer 3 minuten. "Kenners" zeggen dat als het een schaduw op de maan geweest is, het een enorm object geweest moet zijn.

user posted image

bron: niburu.nl

moonwalker - December 11, 2003 03:50 PM (GMT)
:huh: Ik begin wel een beetje bang te worden hier...

Eerst de vreemde schaduw, daarna de golf van Ufo's boven nederland. :o

zal zeker weer niets anders zijn dan massahysterie. :P

groetjes,

moonwalker

LEF - December 11, 2003 05:18 PM (GMT)
laten we het hopen moonwalker :yes: :huh:

moonwalker - December 11, 2003 09:13 PM (GMT)
Ik zat er net over na te denken...Was het vorig jaar ook niet zo dat ze op 12 Februari of zo het einde van de wereld hadden voorspeld? ^_^

Volgens mij wordt het iedere jaar nog mooier...Ben benieuwd wat er morgen gebeurt. :alien:

moonwalker

woodstock - December 12, 2003 08:04 AM (GMT)
Volgens mij was het gewoon een verkeersvliegtuig, waarvan de uitlaatgasen de streep vormden die langzaam door de wind wegwaaiden.

Bert Jan - December 12, 2003 09:52 AM (GMT)
QUOTE (woodstock @ Dec 12 2003, 10:04 AM)
Volgens mij was het gewoon een verkeersvliegtuig, waarvan de uitlaatgasen de streep vormden die langzaam door de wind wegwaaiden.

Daar lijkt het mij ook verdacht veel op.

Hebben we geen ooggetuigen op dit forum? :mellow:

moonwalker - December 12, 2003 03:44 PM (GMT)
Het kan geen vliegtuig zijn! Het incident is door getuigen gezien in heel benelux. Dus als het een vliegtuig zou zijn, dan zou iemand het in utrecht wel kunnen zien, maar niet iemand in Maastricht. Want de kijk hoek is anders. Kijk maar op ufoplaza.nl voor meer info.

groetjes,

moonwalker

P.S.: Ik leef nog! :lol:

arqrex - March 12, 2004 02:37 PM (GMT)
dat waren opnames van de film: 2010 the year we make contact. :blink:
Of anders was het een heel erg groot ruimteschip wat sindsdien niet meer gezien is. :yes:

Hosted for free by InvisionFree