View Full Version: Niburu

Mysteries van de aarde > Astronomie / Ruimtevaart > Niburu

Title: Niburu

Bert Jan - November 26, 2003 10:27 AM (GMT)
Maar nou is de vraag natuurlijk of het hier om een mythe of om geschiedenis en dus de waarheid gaat.

Ten eerste is het natuurlijk uitzonderlijk dat verschillende volkeren er over geschreven hebben en voorspeld hebben dat in het jaar 2003 deze planeet terug zal keren in ons sterrenstelsel. Tevens hebben ze voorspeld dat het jaar 2012 een belangrijk jaar zal worden voor de aarde en haar bewoners, waar Niburu een grote rol zal spelen.

Ten tweede is ons gebleken dat de huidige wetenschap meer weet over Niburu en er zelfs bewijzen voor heeft dat deze al in ons sterrenstelsel is. De politiek en media proberen angstvallig deze informatie stil te houden, maar voor degenen die er naar zoeken is alle informatie beschikbaar.

Ten derde is ons gebleken dat de politiek en media meer weten over Niburu. Officieus zijn ze zelfs bereid toe te geven dat Niburu bestaat en al in ons sterrenstelsel is. Niribu is een planeet die nog maar net in onze zonnestelsel is ontdekt. In een gesprek wat Anton Teuben had met Ger van Westing (eindredactie Nova) werd toegegeven dat dit bij de media bekend was.
Officieel is echter een ander verhaal, zij krijgen van hogerhand namelijk opgelegd deze informatie niet vrij te geven en zonodig te ontkennen dat Niburu bestaat of zelfs bewijzen aan te voeren waaruit zou blijken dat het om een fabeltje gaat.

Waarom word niets tegen de mensheid gezegt over deze planeet? :no: :(

PJ - November 26, 2003 12:17 PM (GMT)
:alien: Aliens??? :alien:
Om de mensen niet gelijk te laten schrikken en eerst goede contacten te leggen, voordat de wereld het mag weten???

coolio - November 26, 2003 12:40 PM (GMT)
QUOTE (Bert Jan @ Nov 26 2003, 11:27 AM)
Maar nou is de vraag natuurlijk of het hier om een mythe of om geschiedenis en dus de waarheid gaat.

Ten eerste is het natuurlijk uitzonderlijk dat verschillende volkeren er over geschreven hebben en voorspeld hebben dat in het jaar 2003 deze planeet terug zal keren in ons sterrenstelsel. Tevens hebben ze voorspeld dat het jaar 2012 een belangrijk jaar zal worden voor de aarde en haar bewoners, waar Niburu een grote rol zal spelen.

Ten tweede is ons gebleken dat de huidige wetenschap meer weet over Niburu en er zelfs bewijzen voor heeft dat deze al in ons sterrenstelsel is. De politiek en media proberen angstvallig deze informatie stil te houden, maar voor degenen die er naar zoeken is alle informatie beschikbaar.

Ten derde is ons gebleken dat de politiek en media meer weten over Niburu. Officieus zijn ze zelfs bereid toe te geven dat Niburu bestaat en al in ons sterrenstelsel is. Niribu is een planeet die nog maar net in onze zonnestelsel is ontdekt. In een gesprek wat Anton Teuben had met Ger van Westing (eindredactie Nova) werd toegegeven dat dit bij de media bekend was.
Officieel is echter een ander verhaal, zij krijgen van hogerhand namelijk opgelegd deze informatie niet vrij te geven en zonodig te ontkennen dat Niburu bestaat of zelfs bewijzen aan te voeren waaruit zou blijken dat het om een fabeltje gaat.

Waarom word niets tegen de mensheid gezegt over deze planeet? :no: :(

Mogelijk is de niburu op collision course met de aarde of onze zon.

Wat denk je dat er voor massa-hystery er zal ontstaan als bekend wordt dat de wereld die wij kennen zoals het nu is, binnen 3 maanden compleet zal veranderen.

Alle economien zullen ineen storten, mensen gaan niet meer werken, er zal worden geplunderd enz, enz,.

Denk maar eenz na bij jezelf.

zou jij nog naar je werk gaan 5 dagen in de week, en je hypotheek betalen als je weet dat je nog 3 maanden van je leven kunt genieten.

Ik niet. Ik zou naar een zonnig verlaten eiland vertrekken.
Maar ja, net als zovelen denk ik.

Tardis - November 26, 2003 05:27 PM (GMT)
QUOTE (Bert Jan @ Nov 26 2003, 11:27 AM)

Dit is toch een contradictie? Als het inderdaad zo is dat het nieuws op straat ligt dan zijn er dus al media die er aandacht aan hebben besteed. Een sterrenkundige die Niburu in zijn telescoop heeft gezien (of een amateur astronoom, daar zijn er vele duizenden van) hoeven maar een foto op internet te plaatsen en klaar is Kees.
Jij en ik en de lezer van dit bericht zijn namelijk OOK de media.

Opdracht voor iedereen die in Niburu gelooft: bel NOVA en vraag of er een medewerker is die Ger van Westing heet, zo ja, vraag of je hem even kan spreken i.v.m. een belangwekkend onderwerp.

deosolis - November 29, 2003 04:08 PM (GMT)
:D De zoektocht naar Ger van Westing.
http://www.bookman.nl/balans/najaar2003/balans.pl?39

;) En wat heeft Ger van Westing te maken met Nova?
http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/2000/03/30/Rtv/seltv.html

Tardis - November 29, 2003 04:46 PM (GMT)
Ger van Westing is dus redacteur bij NOVA, nu moeten we alleen nog weten of hij informatie heeft over een planeet in ons zonnestelsel waar hij geen uitspraak over mag doen. Ik ben benieuwd.

Bert Jan - December 13, 2003 05:41 PM (GMT)
Ik dacht, ik stel Al@din even een vraag. Dit is een service-site van de bibliotheken. Al@din gaat voor je op zoek als je iets weten wilt.

Ik vroeg Al@din of er wetenschappelijke bewijzen waren voor de tiende planeet, genaamd Niburu.

Ik kreeg als antwoord:

De kwestie 'planeet X' (de tiende planeet) gaat al heel ver terug - eigenlijk zelfs naar de dagen vóór de ontdekking van de negende planeet, in 1930. Het bestaan van deze laatste was oorspronkelijk afgeleid uit kleine verstoringen van de baanbeweging van met name de planeet Neptunus. Al snel werd aangenomen dat deze verstoringen veroorzaakt zouden moeten worden door een planeet die zich verder van de zon bevindt. En in 1930 werd dus inderdaad zo'n verre planeet ontdekt: Pluto.

Al snel bleek echter dat Pluto te klein en te licht is om de baanverstoringen van Neptunus te kunnen verklaren. Sommige wetenschappers gingen er daarom lange tijd van uit dat er nóg een (grotere) planeet voorbij Neptunus moet zijn. Maar inmiddels zijn ook daarover weer twijfels gerezen. Op de eerste plaats is de baan van Neptunus nu veel beter bekend dan honderd jaar geleden, en zijn de vermeende baanverstoringen goeddeels verklaarbaar zónder een tiende planeet. Bovendien is er ondanks intensieve zoektochten geen object van aanzienlijke grootte gevonden.

Wat wél is vastgesteld is dat zich voorbij Neptunus nog vele 'kleine' objecten bevinden, waarvan sommige niet veel kleiner zijn dan Pluto en zijn maan Charon. Tezamen met laatstgenoemde vormen zij de zogeheten Kuipergordel: een gordel van planetoïden zoals we die ook tussen de banen van Mars en Jupiter vinden. Het bestaan van de Kuipergordel was al in de jaren vijftig theoretisch voorspeld en hij blijkt dus inderdaad te bestaan. Het is niet waarschijnlijk dat zich voorbij de Kuipergordel nog een 'echte' planeet bevindt. Wel zijn er het afgelopen jaar enkele forse Kuipergordelobjecten ontdekt, waarbij af en toe ook de kreet 'planeet X' viel.

Al@din verwees met tevens naar een aantal internetsites...

http://users.skynet.be/courlisius/niburu.html
http://www.sterrenkunde.nl/stuv/vraag.html#anchor4

Bedankt Al@din. :)

LEF - December 13, 2003 06:04 PM (GMT)
maar zat daar nou wel of geen buitenaards leven op niburu??

sjoerd.

Aganlex - December 14, 2003 05:19 PM (GMT)
Bert Jan, of anderen, wil(len) je (jullie) mij wat meer vertellen over dat verhaal over Niburu:
1) Over wat de vroegere volkeren erover zeiden
2) Hoe of wat in deze tijd

En nog een vraag: Klopt het dat vroegere volkeren weleens bezocht waren van wezens van deze "tiende planeet" en dat die bewonders zo'n 3 meter waren en de Anunakki genoemd werden?

LEF - December 14, 2003 06:36 PM (GMT)
ja maar ze hebben altijd over massahysterie......maar is dat ook wel zo, misschien vat de massa-mens het wel heel anders op dan dat ze denken als ze zoiets openbaar maken...

sjoerd.

Bert Jan - December 15, 2003 08:04 AM (GMT)
QUOTE (Aganlex @ Dec 14 2003, 19:19 PM)
Bert Jan, of anderen, wil(len) je (jullie) mij wat meer vertellen over dat verhaal over Niburu:
1) Over wat de vroegere volkeren erover zeiden
2) Hoe of wat in deze tijd

En nog een vraag: Klopt het dat vroegere volkeren weleens bezocht waren van wezens van deze "tiende planeet" en dat die bewonders zo'n 3 meter waren en de Anunakki genoemd werden?

De Annunaki kwamen volgens de legende in Irak zo'n 4000 v. Chr. en zijn volgens de Sumiriërs de grondleggers van de beschaving.
Annunaki betekent letterlijk "Zij die van de hemel zijn gekomen"

De sumiriërs was een zeer ontwikkeld volk. Ze hadden ziekenhuizen, riolerings, bibliotheken, winkelstraten, een centraal park. Ze hadden de eerste wetten, de eerste woordenboeken, de eerste ... (noem maar op.) Ik zou zeggen, lees eens een boek over de Sumiërs.

Ook had dit volk erg veel verstand van Astrologie. Op een rolzegel die gevonden is ergens in Irak staan 10 planeten op. Deze planeten staan in de volgorde op de zegel welke wij tegenwoordig ook kennen. Mercurius, Venus, Aarde, Mars, Phaëton, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus, Pluto. De kleuren van de planeten Uranus en Neptunus hadden de sumiriërs ook beschreven en kwamen precies overeen met de kleuren die de voyagers ontdekten in de jaren '70. Blauw en groen.

De vijfde planeet van het opgesomde rijtje, gaat het om. Dit is Phaëthon of ook wel genoemd, Niburu. Volgens de legende leefden de Annunaki op deze planeet. Deze Annunaki hebben de eerste steden gebouwd in Irak. Op de plek waar deze planeet hoort te zijn, is nu de astroïdengordel. Dit kan erop wijzen dat deze verzameling brokstukken vroeger een planeet was. De Sumiriërs vermelden dit ook in hun legende. De Annunaki zijn op aarde gekomen omdat hun planeet verwoest was. Ze hebben een nieuw schip gebouwd van aardse grondstoffen en zijn weer weg gegaan, eens zullen ze weerkomen.

Ik zal nog even de legende zoeken over de terugkeer van de Annunaki.

LEF - December 15, 2003 02:51 PM (GMT)
hee maar bert-jan wat ik dan niet snap is dat ze woonden toch eerst op niburu zelf? later zeg je dat ze woonden wat nu een asteroidegordel is.....dus niburu bestaat niet meer??

sjoerd.

LEF - December 15, 2003 07:12 PM (GMT)
ik zat ff te kijke. maaruh dit is ook we; interessant...
http://www.ontstaan.dixie.be/home78.htm

sjoerd.

Bert Jan - December 16, 2003 08:34 AM (GMT)
QUOTE (LEF @ Dec 15 2003, 16:51 PM)
hee maar bert-jan wat ik dan niet snap is dat ze woonden toch eerst op niburu zelf? later zeg je dat ze woonden wat nu een asteroidegordel is.....dus niburu bestaat niet meer??

De vijfde planeet van het opgesomde rijtje, gaat het om. Dit is Phaëthon of ook wel genoemd, Niburu. Volgens de legende leefden de Annunaki op deze planeet. Deze Annunaki hebben de eerste steden gebouwd in Irak. Op de plek waar deze planeet hoort te zijn, is nu de astroïdengordel. Dit kan erop wijzen dat deze verzameling brokstukken vroeger een planeet was. De Sumiriërs vermelden dit ook in hun legende. De Annunaki zijn op aarde gekomen omdat hun planeet verwoest was. Ze hebben een nieuw schip gebouwd van aardse grondstoffen en zijn weer weg gegaan, eens zullen ze weerkomen.

Lees dit maar nog maar eens goed... ^_^

crazykasper - March 20, 2004 09:31 PM (GMT)
Niburu, ik heb er de laatste tijd veel over gehoord. Bijvoorbeeld dat de bewoners van Niburu, de Anunakki, de maya kalender hebben gemaakt. De maya's konden niet over zoveel kennis beschikken dat ze zo'n precieze kalender konden maken (de kalender loopt al eeuwen goed met de stand van de sterren e.d.). De kalender eindigt in 1012, ik denk zelf dat ze dan een nieuwe komen maken :yes: . Ook is me verteld dat de evolutie te snel is gegaan van aap naar mens. Dat die overstap gewoon niet zou kunnen. Een verklaring hiervoor is dat de Anunakki embryo's in de apen hadden geplaatst en dat wij daaruit zijn ontstaan. Ook klopt het volgens mij niet dat Niburu nu een asteroidegordel is. De planeet circuleert in een ovaal om twee zonnen heen, de onze en nog een andere.
user posted image.
Dat zou ook verklaren dat de planeet zo nu en dan langskomt. Ik las eergisteren of gisteren in de krant dat er een nieuwe planeet is ondekt, Sedna,ik weet niet of deze in verband staat met Niburu.

Meer info hierover kan je op http://www.niburu.nl/ vinden.

Aganlex - March 22, 2004 01:11 PM (GMT)
Ik denk dat ik deze legende/mythe maar eens tot de bodem ga uitzoeken. Ik ben heel benieuwd of deze legende waar is of niet. Zal ik jullie wel of niet op de hoogte houden van de ontwikkelingen?

arqrex - March 22, 2004 02:23 PM (GMT)
nou een gedegen onderzoeksresultaat sla ik natuurlijk niet in de wind. ;)
Dus mocht je bevindingen doen die van dus danige impact zijn dat het ons huidig geschiedskundig systeem overhoop zou halen, dan zie ik die graag verschijnen. :fluit:

hadewey81 - March 22, 2004 02:35 PM (GMT)
idd, gooi ons dood met feiten, kunnen we weer lekker verder filosoferen.... :yes:

ik ga ook op zoek!!!!!!!

brilletje op :geek:
verbazingwekkend conclusies trekken :blink:

heerlijk, wetenschap.... :wub: gotta love it!

Aganlex - March 22, 2004 09:10 PM (GMT)
Dit onderzoek wordt voor me ook een project op school, leuk klasgenoten opzadelen met allerlei gedachten enzo :lol:

Ik heb al wel iets gevonden van maffe gebeurtenissen binnen het zonnestelsel ^_^ :

Venus: vergrote helderheid en lichtsterkte

Aarde: vorming (in grote hoeveelheden) van het gas HO in de bovenste lagen van de atmosfeer, wat eigenlijk niet mogelijk zou moeten zijn.

Maan: een nieuwe, pasgevormde natriumatmosfeer van wel 6.000 km dik

Jupiter: uitstoot van geweldige hoeveelheden energie (geioniseerde energie)

Uranus: ondergaan van een 'poolshift' (omwisseling van polen) :blink:

Neptunus: idem dito aan Uranus

Ik denk wel dat er ook een kern van waarheid in de legende zit. Deze gebeurtenissen vallen redelijk passend in een soort puzzel:
De volkeren met deze legenden voorspelden een volgende komst van Nibiru tussen 2003 en 2012, dus dat wordt afwachten....... :unsure:

Bert Jan - March 23, 2004 08:09 AM (GMT)
Niburu lag oorspronkelijk tussen Jupiter en Mars... Begin eens de geschriften van de Sumieriërs te lezen. Zij dachten dat hun voorouders/goden van Niburu kwamen.

Waarschijnlijk is van Niburu niets meer over. Niburu is ontploft en de brokstukken vormen nu de astroïdengordel. Zoals vele wetenschappers beweren. Sommigen ontkennen zelfs Niburu, terwijl de Soemiriërs 10! planeten wisten te benoemen en zelfs alle omlooptijden van deze planeten hadden berekend. Ook hadden ze de kleur van Uranus en Neptunus goed. :yes:

Daar keken de wetenschapper van op toen ze met hun voyager er langs gingen! :D

arqrex - March 23, 2004 08:22 AM (GMT)
Uranus: ondergaan van een 'poolshift' (omwisseling van polen)

Dit is op aarde schijnbaar ook gebeurd. Daardoor ligt Atlantis nu op antartica. :yes:

De volkeren met deze legenden voorspelden een volgende komst van Nibiru tussen 2003 en 2012, dus dat wordt afwachten.......

Hee das toevallig. Er is net een nieuwe "planeet" ontdekt. ;)

Aganlex - March 23, 2004 12:08 PM (GMT)
Niburu lag oorspronkelijk tussen Jupiter en Mars... Begin eens de geschriften van de Sumieriërs te lezen. Zij dachten dat hun voorouders/goden van Niburu kwamen.

Waarschijnlijk is van Niburu niets meer over. Niburu is ontploft en de brokstukken vormen nu de astroïdengordel. Zoals vele wetenschappers beweren.

Hier kunnen we nooit helemaal zeker van zijn, maar wat wetenschappers wel (denken te ;) ) weten is dat een protoplaneet zo'n 4.000.000.000 jaar geleden de Aarde ramde waardoor de maan ontstond. Misschien is er toen wel een deel van Nibiru verloren gegaan dat misschien wel die gordel heeft gevormd. Het zou best kunnen dat er nog een heel groot deel van de planeet over is gebleven, want het kan een heel klein stuk zijn geweest dat de Aarde ramde. :ermm:

Hee das toevallig. Er is net een nieuwe "planeet" ontdekt.  ;)

Dat klopt, maar Sedna is te klein om dit allemaal teweeg te bregen, lijkt mij in ieder geval :unsure: . Je moet minstens een planeet van ik denk ongeveer 50.000 km in diameter hebben met een gigantische zwaartekracht en een gigantisch magnetisch veld, nog grote dan die van Jupiter, want als Jupiter al invloed ondervind, en zelfs Venus van dingen buiten het zonnestelsel, dan heb je te maken met ongelooflijk gigantische (magnetische) krachten. :yes:
Maar misschien is Sedna wel een maan ofzo van Nibiru, en hoeven we enkel nog te wachten tot de "Eight Ball" steeds dichterbij komt, want als je van die inmens grote krachten hebt zou het best kunnen dat Nibiru Pluto (die volgens wetenschappers samen met Charon (de maan van Pluto) manen van Neptunus waren) uit zijn baan bij Neptunus heeft gerukt. Ook zou Nibiru weleens Uranus kunnen hebben geramd waardoor zijn as gekanteld staat. :unsure:
Mogelijk is Nibiru zelfs wel verantwoordelijk voor de ringen van Jupiter, Saturnus, Uranus en Neptunus door een kleinere botsing met die planeten dan de botsing met de aarde. Als dat zo zou zijn heeft Nibiru wel wat "ballen" rondgekaatst op de "pooltafel", er vanuit gaande dat Nibiru de "Eight Ball" is geraakt door de Aarde ("Cue Ball")

Ik snap bijna zelf niet meer wat ik heb geschreven :lol: Wat heeft biljart nou eigenlijk met Nibiru te maken? Maar je zou het toch zo kunnen bekijken? ^_^

arqrex - March 23, 2004 03:37 PM (GMT)
nou leg ze maar klaar hoor. Eight ball in the cornerpocket. ;)

Aganlex - March 23, 2004 08:14 PM (GMT)
De zon ligt net naast de cornerpocket ;)

Maar ik heb nog iets gevonden (ontdekt zou niet juist zijn). De Sumeriers leefden vroeger in Mesopotanie (o.a. het huidige Irak, het gebied tussen de Tigris en de Eufraat).
Zij hadden al grote kennis en hadden een stad genaamd Ur. In die stad stond vroeger een Zigurrat (of was het Ziggurat), een naar ik meen driedelige 'piramide'.
In de bijbel vind je het verhaal over de toren van Babel die werd gebouwd voor de SUmierische maangodin Nanna (mogelijk 1 der Annunaki). Abraham kreeg 'opdracht' van god om weg te gaan uit Ur om een eigen volk te stichten. Als het goed is zou die toren een soort trapsgewijze piramide geweest moeten zijn: oftewel een ziggurat.
De Sumeriers wouden de hemel zien te bereiken naar de godin Nanna. God in de bijbel wou niet dat de bewoners van Ur deze toren bouwden. ZOu het dan mogelijk zijn dat er een link bestaat tussen de Sumerische godsdienst richting de Annunaki en God in de bijbel? ZOu de God in de bijbel misschien toch ook een Annunaki zijn, wat zou inhouden dat de bijbel en de Sumeriers beiden te maken hadden met de Annunaki? :mellow:

Als dat zo is kan dit volgende ook kloppen:
De Sumeriers hadden net als andere volkeren voorspeld dat Nibiru tussen 2003 en 2012 terug zou keren. Volgens de bijbel zou de Armageddon steeds dichter bij komen na steeds groter wordende chaos. Als het waar is wat in een van de eerdere berichten (over toenemende chaos in het zonnestelsel), dan kan het kloppen over Armageddon. Op Aarde is steeds meer chaos wat betreft het weer, seismische activiteit, oorlog en ziektes. :ermm:
De SUmeriers beschreven Armageddon als een grote verandering voor alles op Aarde: de komst van de Annunaki om te kijken wat er van geworden is.

Zou de link tussen bijbel en Sumeriers, God en Annunaki en Armagedoon + grote verandering kunnen kloppen??? :blink:

arqrex - March 25, 2004 12:51 PM (GMT)
Dat acht ik niet onmogelijk :huh:
Zijn wel redelijk overtuigende "toevalligheden" :lol:

Tardis - March 25, 2004 06:41 PM (GMT)
QUOTE (Aganlex @ Mar 23 2004, 21:14 PM)
Zou het dan mogelijk zijn dat er een link bestaat tussen de Sumerische godsdienst richting de Annunaki en God in de bijbel?

Hoi Aganlex,

Je moet zeker even gaan zoeken naar het (Sumerische) Gilgamesj epos. Dat is een van de oudste verhalen die op schrift bewaard is gebleven. Het Gilgamesj epos vertelt o.a. over koning Ziusudra die een boot bouwde waarmee hij en zijn vrouw een grote vloed wist te overleven. Als je moeite hebt om daar iets over te vinden kan ik je wel helpen, kort gezegd komt het er op neer dat het Gilgamesj epos de oorspronkelijke basis vormt voor het Bijbelse zondvloedverhaal en Noach. Niet zo vreemd, de joden waren nomaden die door het Midden-Oosten trokken en zo in kontakt kwamen met verschillende andere volkeren en hun geschiedenis.

Aganlex - March 26, 2004 08:35 PM (GMT)
Bedankt voor de tip, ik zal er zeker naar op zoek gaan, dat is opzich ook wel erg toevallig, of niet?

Maar die basis van de joden voor de bijbel is ook wel logisch als ze als nomaden door het Midden-Oosten trokken.

EDIT: Ik heb gelijk een boek aangevraagd bij de bibliotheek :D
Nu enkel nog wachten tot het binnen is ^_^
Ik heb ook nog een boek over de Sumeriers zelf gereserveerd

I LOVE MYSTERIES EN LEGENDES :wub::lol:

Aganlex - April 14, 2004 01:39 PM (GMT)
Ik heb nog een nieuw iets. Misschien ligt het al redelijk voor de hand, maar toch:

In de bijbel wordt zoals algemeen bekend gesproken over de schepping van de mens, door God. In de Sumerische legenden wordt gesproken over het klonen van Annunaki met de vroegere primaten. Uiteindelijk gaven ze de mensen ook mogelijkheid zichzelf voort te planten, omdat ze hen eerst gebruikten als 'werkers'. :(
Volgens de Sumerische kleitabletten/rolzegels werden de eerste 'echte mensen' neergezet in Afrika en verspreiden ze zich vervolgens over de rest van de wereld. Mogelijk was het Hof van Eden uit de bijbel destijds wel die plek in Afrika. :ermm:
Nog een overeenkomst is de slang in het Hof. Eén van de Annunaki, Enki, zoon of in ieder geval naast familielid van de heerser van Nibiru werd vaak afgebeeld als slang. Mogelijk was hij dezelfde als uit de bijbel.

Zoals je ziet liggen God en de Annunaki heel dicht bij elkaar. De Annunaki waren voor de Sumeriers ook als Goden of 1 God.

Verdere vorderingen krijgen jullie binnenkort te horen. Morgen ga ik Gilgamesh halen en de bijbel lekker doorspitten. (Yes, Gilgamesh eindelijk binnen :D )

Hosted for free by InvisionFree