View Full Version: Chemtrails

Mysteries van de aarde > Mysteries en Raadsels > Chemtrails

Title: Chemtrails

Bert Jan - November 26, 2003 10:01 AM (GMT)
Het was vanmorgen weer goed raak. Tientallen Chemtrails in de lucht. :(

user posted image

Er zijn verschillende theorieen over chemtrails. De ene theorie zegt dat het voorkomt dat UFO's in aanraking met de mensen komen en een andere theorie is dat zo de mensheid besproeit word met antistoffen tegen anthrax e.d. :o

Het verschil met normale vliegtuigstrepen en chemtrails is dat chemtrails soms wel de gehele dag blijven hangen terwijl normale vliegtuigstreep binnen 15 minuten weer opgelost is. :mellow:

Toen ze een woordvoerster van Groenlinks over deze strepen vroegen zei ze, voordat haar werd gevraagt wat voor strepen dat waren, dat het in ieder geval mensen er niet ziek van werden. Toen men haar vroeg wat voor strepen het waren wist ze niet waar we het over hadden. Balkenende zei ook al dat mensen er niet ziek van werden, maar wat het was wilde hij niet zeggen. :mad:

De meest gangbare theorie is dat het voor een bescherming is van de ozonlaag om de mensheid te behoeden voor UV-licht. De ozonlaag moet al zo dun zijn dat het een gevaar oplevert voor de volksgezondheid.

Ik hou het verschijnsel al een tijdje in de gaten en naar mijn mening zijn er de laatste tijd veel meer chemtrails te zien in de lucht dat ooit tevoren.

user posted image

Waar denk jij dat het is? En waarom word ons niet verteld wat er aan de hand is? :mad:

N.B.Overal komen die strepen voor in de EU, VS en Rusland. Maar nog nooit zijn deze strepen gesignaleerd in China... :(

Bert Jan - November 27, 2003 10:47 PM (GMT)
Vanmorgen was het iets bewolkt en af en toe zag je de zon.

Ik heb geen enkel chemtrail gezien... vreemd... :unsure:

En waarom vliegen vliegtuigen tegenwoordig zo vaak cirkels? Zag er woensdag 26 november vanuit de trein zo'n 5 stuks. 5 vliegtuigen die een grote draai maken in de lucht. Waarom doen ze dat? :(

Tardis - November 28, 2003 02:45 PM (GMT)
QUOTE (Bert Jan @ Nov 27 2003, 23:47 PM)

Ik heb geen enkel chemtrail gezien... vreemd...  :unsure:

Vandaag mooi helder weer, strak blauwe lucht. Ik denk dat het blijven hangen of snel verdwijnen van de condensstrepen te maken heeft met de luchtvochtigheid.
De witte strepen worden veroorzaakt doordat de waterdamp die bij verbranding van fossiele brandstoffen heel snel afkoelt en bevriest tot kleine ijskristallen.
Die ijskristallen sublimeren snel als de luchtvochtigheid laag is en sublimeren langzaam als de luchtvochtigheid hoog is. Dat is tenminste de verklaring die het eerst in me opkomt, misschien heeft een ander een betere verklaring.

En waarom vliegen vliegtuigen tegenwoordig zo vaak cirkels? Zag er woensdag 26 november vanuit de trein zo'n 5 stuks. 5 vliegtuigen die een grote draai maken in de lucht. Waarom doen ze dat?  :(

Het rondcircelen van verkeersvliegtuigen heeft te maken met drukte op de vliegvelden. Er zijn in het luchtruim boven Nederland verschillende gebieden waar verkeersvliegtuigen in de wachtkamer worden gezet als er niet meteen geland kan worden. Het in grote ovalen heen en weer vliegen is een soort file in de lucht.

Afgelopen zomer zag ik echter twee of drie militaire vliegtuigen hoog boven Utrecht hele vreemde manoevres maken, steeds het zelfde patroon met een rare bocht er in, terug vliegend naar waar ze begonnen waren en weer diezelfde bocht makend. Heel vreemd. Na een half uur was de lucht helemaal 'volgekrast'.

coolio - November 29, 2003 08:17 AM (GMT)
QUOTE (Tardis @ Nov 28 2003, 15:45 PM)
QUOTE (Bert Jan @ Nov 27 2003, 23:47 PM)

Ik heb geen enkel chemtrail gezien... vreemd...  :unsure:

Vandaag mooi helder weer, strak blauwe lucht. Ik denk dat het blijven hangen of snel verdwijnen van de condensstrepen te maken heeft met de luchtvochtigheid.
De witte strepen worden veroorzaakt doordat de waterdamp die bij verbranding van fossiele brandstoffen heel snel afkoelt en bevriest tot kleine ijskristallen.
Die ijskristallen sublimeren snel als de luchtvochtigheid laag is en sublimeren langzaam als de luchtvochtigheid hoog is. Dat is tenminste de verklaring die het eerst in me opkomt, misschien heeft een ander een betere verklaring.

Het rondcircelen van verkeersvliegtuigen heeft te maken met drukte op de vliegvelden. Er zijn in het luchtruim boven Nederland verschillende gebieden waar verkeersvliegtuigen in de wachtkamer worden gezet als er niet meteen geland kan worden. Het in grote ovalen heen en weer vliegen is een soort file in de lucht.

Afgelopen zomer zag ik echter twee of drie militaire vliegtuigen hoog boven Utrecht hele vreemde manoevres maken, steeds het zelfde patroon met een rare bocht er in, terug vliegend naar waar ze begonnen waren en weer diezelfde bocht makend. Heel vreemd. Na een half uur was de lucht helemaal 'volgekrast'.

Ik weet niet waar je woont, maar in gebeiden waar bijvoorbeeld vliegvelden van de luchtmacht liggen wordt inderdaad regelmatig geoefend op een soort schietoefening.

Ik heb zelf bij de luchtmacht gewerkt en in Nordhorn (duitsland) net over de grens bij Enschede/Oldenzaal, is een schietrange waar soms droog, maar ook "life' geschoten wordt.

Daarbij maken de vliegtuigen inderdaad bepaalde bewegingen in de lucht

Tardis - November 29, 2003 01:56 PM (GMT)
Het was pal boven de stad Utrecht op tien kilometer hoogte, misschien nog hoger

Bert Jan - November 29, 2003 06:24 PM (GMT)
Ik woon in Groningen en voor zover ik weet zijn er geen militaire vliegvelden en luchthavens in de buurt. De enige luchthaven die er is is Airport Eeld met gemiddeld 1 vlucht per dag... :mellow: :)

hadewey81 - February 13, 2004 09:21 PM (GMT)
QUOTE (Bert Jan @ Nov 29 2003, 19:24 PM)
Ik woon in Groningen en voor zover ik weet zijn er geen militaire vliegvelden en luchthavens in de buurt. De enige luchthaven die er is is Airport Eeld met gemiddeld 1 vlucht per dag... :mellow: :)

In leeuwarden is een militaire luchtbasis. ze oefenen wekelijks boven de eilanden, voornamelijk vlieland. ze hebben ook wel eens een handje van detouring over groningen en drente en zo....

misschien waren het deze grapjurken :lol:

Hosted for free by InvisionFree