View Full Version: Spooklifter

Mysteries van de aarde > Paranormaal en UFO's > Spooklifter

Title: Spooklifter
Description: Over een spooklifter

frederikboelaart - November 4, 2003 07:36 PM (GMT)
Gerda T. was op weg naar huis . Het was laat , donker en winter , zodat het haar verbaasde een lifter aan de kant van de weg te zien staan , ver van welke afslag dan ook.
De jongen had geen bagage en droeg een dun jack. Normaal zou Gerda doorgereden zijn , ze weet nog steeds niet wat haar bezielde dit keer wél te stoppen.
"Waar moet je heen" vroeg Gerda.
"Alles richting Brugge is goed" antwoordde de lifter door het rechterraampje.
Hij staptte in en een aantal kilometers lang zaten ze zwijgend naast elkaar.
Daarna spraken ze over dingen waar mensen over praten als ze elkaar niet goed kennen.
De jongen vroeg of hij een sigaret mocht opsteken. Gerda gaf hem haar aansteker en zag uit haar ooghoeken het vlammetje oplichten.
Ze wilde vragen hoe hij heette , maar toen ze haar hoofd omdraaide , bleek de passagier spoorloos te zijn verdwenen.
De aansteker lag werkeloos op de lege stoel. Gerda dacht dat zehad gedroomd en sprak nooit over het voorval , totdat ze geruchten hoorde over een geheimzinnige spooklifter die af en toe op de E40 opdook , altijd bij hectometerpaal 247.
Bij dezelfde paal was drie jaar eerder een jongeman verongelukt , toen hij frontaal op een spookrijder botste .

uit libelle

Wel wat vind je hier van ??
Het artikel is een beetje oud dat wel .

PJ - November 4, 2003 10:16 PM (GMT)
Hmm, spooky :ph43r:
Zal wel even schrikken zijn, je kijkt opeens opzij en die persoon is weg. Ik zou dan direct stoppen om te kijken waar ie gebleven is, even achterin kijken...

Purpleglimpse - November 5, 2003 10:36 AM (GMT)
Er zijn veel van dit soort verhalen. Sommige mensen geloven dat Jezus hun op die manier bezocht heeft en hun een 'wijsheid' heeft meegegeven. Maar ze verdwijnen altijd ineens. :yes:

DiaBlo - November 17, 2003 10:57 AM (GMT)
nog al eng zegmaar.. ik zou zowiezo nooit een lifter menemen .. maar jah er staat min of meer in dat ze een beetje beinvloed word .... tjah.. heel apart..

Paultje - February 26, 2004 08:49 PM (GMT)
QUOTE (DiaBlo @ Nov 17 2003, 11:57 AM)
  ik zou zowiezo nooit een lifter menemen .. maar jah er staat min of meer in dat ze een beetje beinvloed word ....

Ik zou ook nooit een lifter meenemen
(teminste als ik auto kon rijden)

EN TROUWENS BEST WEL CREEPY

:dizzy:

Hosted for free by InvisionFree