View Full Version: Ouija bord

Mysteries van de aarde > Paranormaal en UFO's > Ouija bord

Title: Ouija bord

Bert Jan - October 29, 2003 07:43 PM (GMT)
Ben weleens nieuwschierig of er iemand is die weleens eens met het ouijabord heeft gespeeld of ervaring heeft met dit glaasje draaien. :unsure:

En wat waren je ervaringen toen je dit deed. :o

PJ - October 29, 2003 08:09 PM (GMT)
hahaha, lol, toch nieuwschierig geworden? :P De vorige keer dat we het er over hadden leek het je maar niks.

Maar ik heb er verder geen ervaringen mee, maar het lijkt me wel eens interessant om te doen, gewoon om te kijken of wat je er over hoort, ook waar is :fluit:

Tardis - October 29, 2003 10:51 PM (GMT)
Niet aan beginnen als er geen ervaren mensen bij zijn. Ik heb er zelf nooit aan meegedaan want ik heb er geen behoefte aan. Ik heb het alleen van horen zeggen, maar wat ik er vaak over hoor is dat mensen het als interessant experiment zien of als gezellig met zijn alleen griezelig doen, de keerzijde is vaak dat ze zich haast een hartverlamming schrikken als er gerichte antwoorden worden gegeven.
Een vriendin van me bekende dat ze ooit in een overmoedige bui er aan had deelgenomen en het was allemaal leuk een aardig totdat ze in gedachten een vraag stelde (niemand had het kunnen horen) en daar onmiddelijk een antwoord op volgde. Ze dacht in eerste instantie dat het stom toevallig was en er volgden steeds bozere reakties, alsof de bron van de antwoorden zich niet serieus genomen voelde. Volgens de andere aanwezigen trok ze lijkbleek weg van schrik, de lol was er meteen van af, ze heeft daarna nooit meer aan glaasje draaien meegedaan.

PJ - October 30, 2003 07:31 AM (GMT)
QUOTE (Tardis @ Oct 30 2003, 00:51 AM)
maar wat ik er vaak over hoor is dat mensen het als interessant experiment zien of als gezellig met zijn alleen griezelig doen.

Precies, dat had ik nou ook een beetje :blush:

Bedankt voor de waarschuwing!

Bert Jan - October 30, 2003 09:05 AM (GMT)