Title: Staat er iemand achter je?
SHREK - October 9, 2003 07:09 AM (GMT)
| QUOTE |
Wat ik vrees is niet de verschrikkelijke gestalte achter mijn stoel, maar zijn stem: ook niet de woorden, maar de huiveringwekkend ongearticuleerde en onmenselijke toon van die gestalte. Ja, als hij nog sprak zoals mensen spreken!
Nietzsche
bron: Werke (Hg. Schlechta), blz. III/148 |
frederikboelaart - October 8, 2003 06:13 PM (GMT)
Heb jij ook wel eens het gevoel dat er iemand achter je staat, maar als je dan kijkt dat er niemand staat?
Bert Jan - October 8, 2003 07:03 PM (GMT)
Ik heb weleens gehad dat ik heel erg sterk voelde dat er iemand bij me, op mijn kamer was. Ik keek in het rond en toch was er niemand... :no:
Wat ik ook een vreemd verschijnsel vind is het gegeven dat je het direct door hebt als er iemand naar je kijkt. :unsure:
Ik weet niet precies hoe dit te verklaren is... <_<
deosolis - October 10, 2003 06:19 AM (GMT)
^_^ Ik heb vijf kinderen en een vrouwtje, :) er staat altijd iemand achter mij
SHREK - October 10, 2003 01:21 PM (GMT)
| QUOTE (deosolis @ Oct 10 2003, 07:19 AM) |
| ^_^ Ik heb vijf kinderen en een vrouwtje, :) er staat altijd iemand achter mij |
En als je dan omkijkt?
Lumina - October 13, 2003 10:29 AM (GMT)
| QUOTE |
| Ik weet niet precies hoe dit te verklaren is... |
Als iemand zijn aandacht op je vestigd is het toch logisch dat je dat onbewust aanvoelt? Of ligt dat nou aan mij :huh: :fluit:
DiaBlo - November 17, 2003 10:52 AM (GMT)
ik weeet het niet echt... ik heb ook we eens het iedee.. maar ik denk dat het tussen me oren zit ofzo.. want als ik om kijk is het in een keer weg... en als ik weer gewoon normaal vooruit kijk krijg ik het na 20 a 30 sec weer dus..
Aganlex - November 18, 2003 01:46 PM (GMT)
Soms heb ik dit weleens. :)
'S avonds als ik wel eens onze hond uit moet laten hebben ik dat gevoel veel sterker. :ermm:
Soms als ik dan omkijk staat er ook wel iemand, maar vaak ook niet... :wacko:
DiaBlo - November 19, 2003 11:52 PM (GMT)
tjah ik heb vaker het gevoel. maar meer dat er echt gewoon naar je gestaard word.. dat is zo hinderlijk:P echt zo aan te gapen.. krijg er nog kippevel van heb er echt een hekel aan!
susanne - December 10, 2004 09:49 PM (GMT)
Ik heb dat ook wel eens, het gevoel hebben dat er iemand achter je staat, of op je kamer is. Als ik dan achterom kijk of het licht aan doe op mijn kamer dan is er niks. Ik denk dat het een dierbaar persoon kan zijn die overleden is, die dan probeert duidelijk te maken dat hij/zij er voor je is......
Riana - August 30, 2005 04:49 PM (GMT)
Ik heb heel vaak het gevoel dat er mensen naar mij kijken.
syvister - July 27, 2007 02:02 PM (GMT)
| QUOTE (SHREK @ Oct 9 2003, 08:09 AM) |
| .:.DON'T WORRY.:. |
ik had es het gevoel dat er me iemand volgde in een bos
ik keek steeds weer achter me een ik zag niemand :blink: