View Full Version: Boer ziet graancirkels ontstaan

Mysteries van de aarde > Paranormaal en UFO's > Boer ziet graancirkels ontstaan

Title: Boer ziet graancirkels ontstaan

Bert Jan - October 7, 2003 06:30 PM (GMT)
20 juli 2003

Een boer uit Mayville in de staat Wisconsin, in de Verenigde staten, zegt dat hij een graancirkelformatie heeft zien ontstaan.

Het graanveld, in de heuvels van Dodge County waar hij de formatie heeft zien ontstaan is van hemzelf. Hij is daar niet blij mee, omdat dit hem geld kost. :yes:

Het gebeurde 's morgens toen hij aan het werk was. De man, Arthur Rantale, zegt: "Het graanveld leek wel op water. Het graan golfde door de wind, en plotseling verscheen er een donkere massa, zoals een zwart gat. Onmiddelijk verscheen er nog een aan de rechterkant en een in het midden. Even later zag ik tot mijn verbazing een enorme graancirkelformatie". :o

Bij de vraag van 12-News reporter Ryan Schulteis of het misschien het werk van buitenaardse wezens was zegt hij: "UFO's? Daar geloof ik niet in. Maar ieder mag denken wat hij wil, maar ik weet wat ik gezien heb. Het was Moeder Natuur en niemand anders". :blink:

bron: Frontier sept/okt. 2003

fiero - October 10, 2003 04:22 PM (GMT)
Zou wel kunnen dat het door de natuur wordt ontstaan, heb al theoriën gelezen dat de aarde deze formaties creëerd om zo energie punten te maken om zichzelf te genezen van de vervuilingen die wij aanbrengen.
Ik zou er wel bij willen geweest zijn, moet wel een hele ervaring zijn om zoiets te zien.

coolio - October 15, 2003 02:44 PM (GMT)
Ik denk dat de aarde inderdaad wel dit soort complexe formaties zou kunnen maken.

Gezien de andere grote en complexe dingen die de natuur ooit heeft gemaakt.

PJ - November 4, 2003 06:05 PM (GMT)
Zijn er misschien ook dingen gevonden die men ook bij veel andere graancirkels vinden? Zoals bv siliciumoxide of grotere (geexplodeerde) korrels...

arqrex - March 12, 2004 02:43 PM (GMT)
Hee dat is dan gelijk ook de verklaring voor de Nasca lijnen. :no:

Volgens mij is dit a load of crap van die boer. Hij kon zeer waarschijnlijk zijn rekeningen niet meer betalen dus gaat hij maar een fanta verhaal ophangen dat hij het gezien heeft. Media komt er opaf, willen allemaal die scoop. Bunch of money en het probleem van de boer is de "wereld" uit. :yes:

En om terug te komen op de stelling dat er al zoveel moois en wonderbaarlijks door de natuur is gecreerd. Zou ik daar een aantal voorbeelden van mogen horen of lezen?? :o Want verder dan de Grand Canyon kom ik niet. ;)

DeDenker - March 12, 2004 03:37 PM (GMT)
QUOTE (arqrex @ Mar 12 2004, 15:43 PM)
En om terug te komen op de stelling dat er al zoveel moois en wonderbaarlijks door de natuur is gecreerd. Zou ik daar een aantal voorbeelden van mogen horen of lezen?? :o Want verder dan de Grand Canyon kom ik niet. ;)

Dan heb je waarschijnlijk een ander gevoel voor schoonheid.

arqrex - March 12, 2004 03:41 PM (GMT)
tja een bloem is ook mooi, maar niet wonderbaarlijk als een graancirkel. ;)

Ik denk dat de aarde inderdaad wel dit soort complexe formaties zou kunnen maken.

Gezien de andere grote en complexe dingen die de natuur ooit heeft gemaakt.

Hierop was die vraag of er ook concrete voorbeelden kunnen worden aangegeven. :rolleyes:

Dus dat heeft niets met mijn gevoel voor schoonheid te maken, maar met mijn gebrek aan kennis op het vlak van grote, complex wonderen der natuur :yes:

Romaine - March 14, 2004 03:38 PM (GMT)
Er hoeft toch niet slechts één manier te zijn waarop graancirkels gemaakt worden. Op basis van mijn ervaringen zijn er meerdere vercshillende makers.

Romaine

Hosted for free by InvisionFree