Title: World Trade Center en Ufo's
Sledge Hammer - October 2, 2003 02:02 PM (GMT)
Hallo
Ik las net in dit forum over het world trade center die jammer genoeg neergestort is :(. Maar toen deze aanslag gebeurde werden er ufo's over heel de wereld waargenomen o.a. ook bij het WTC (en heb die stukjes nog eens goed bezien waar het tweede vliegtuig crashte en zie echt wel voorwerpen rondzweven zogezegd). Wat vinden jullie ervan en denken jullie hetzelfde?
Verder nog iets heel eigenaardigs...
Vorige week is de spaceshuttle "columbia" op een of andere wijze ontploft toen het terugkeerde naar moeder aarde. Nu blijkt dat het een stuk ijs zou zijn die het veroorzaakte. Maar anderen hebben een andere theorie! Er zou iets heel vreemds waargenomen zijn (ufo) bij die spaceshuttle. Nadat het ontploft is heeft (en jawel hoe raad je het) President Bush 3 miljard dollar in ufo onderzoeken gestoken!
(Aliens zouden de spaceshuttle hebben doen ontploffen doordat het gevaarlijke wapens bij zich had en een overeenkomst ....) Lees het zelf maar :)
http://www.zqcentral.com/index.php?sa=1453Wat vinden jullie daarvan???
Bert Jan - October 2, 2003 06:37 PM (GMT)
Wat betreft die UFO bij het WTC... Hier is al een topic over...
Iets vreemds gezien!Maar nu even over die zogenaamde UFO bij de space shuttle... :)
Er moet wel iets zijn anders had Bush er niet zoveel geld in gestoken. Wat het is, weet ik niet. <_<
Ik wil eerst eens zelf een UFO zien, voordat ik het geloof! :geek: :zz:
Sledge Hammer - October 3, 2003 03:56 PM (GMT)
Mijn excuses weeral. Zal in het vervolg 2X nadenken ik een topic start :cry:
Bert Jan - October 3, 2003 09:11 PM (GMT)
| QUOTE (Sledge Hammer @ Oct 3 2003, 17:56 PM) |
| Mijn excuses weeral. Zal in het vervolg 2X nadenken ik een topic start :cry: |
Geeft niet... ^_^
We gaan gewoon verder met de discussie van de UFO bij de space shuttle... :yes:
PJ - October 8, 2003 01:37 PM (GMT)
| QUOTE |
Volgens de wetenschapper Fuad Gasimov, hoofd van Azerbeidzjan's National Aero cosmic Agency is de space shuttle Columbia gecrashed doordat er contact gelegd is met wezens die niet geaccepteerd zijn door de world community.
Naar verluid hebben de VS in 1947 een overeenkomst gesloten met hogere beschavingen. In deze overeenkomst staat dat de VS de ruimte enkel voor wetenschappelijk onderzoek mogen gebruiken, maar niet voor oorlogsdoeleinden.
De VS hebben volgens Gasimov niet aan deze voorwaarden gedaan, en daarom acht hij het mogelijk dat de buitenaardse wezens sancties hebben getroffen. "Als de VS niet aan deze voorwaarden voldoen kan de woordvoerder van de wezens een dergelijke actie ondernemen. Het lijkt er op dat de Columbia gevaarlijke informatie aan boord had. Vanwege dit feit heeft een UFO de shuttle neergehaald", zegt Gasimov. Er is een vreemd object gezien toen de shuttle neerstortte. "Na de crash heeft president George Bush een subsidie van 3 miljard dollar toegekend voor UFO onderzoek" aldus Gasimov. |
Dusss... Toevallig zou in 1947 in Roswell een ufo zijn neergestort, hetzelfde jaar alsdat dus een overeenkomst is gesloten.
Maar waarom 3 miljard toekennen aan ufo onderzoek als er al een overeenkomst is met die zogenaamde ufo's???
Zijn er misschien ook foto's waarop die zogenaamde laserstraal duidelijk te zien is?
frederikboelaart - October 8, 2003 06:16 PM (GMT)
De VS kan je niet vertrouwen , dat werkt voor zich alleen !
Binnen een paar jaar zullen we het wel horen , dat gebeurt toch altijd met zo geheimen !
DiaBlo - November 19, 2003 11:46 PM (GMT)
haha dat plaatje met die vage ufo bij het wtc is vet nep :P ahah:P zoom maar eens heel goed in.. en kijk goed naaar die raden:P dan zie je dat er iets niet klopt zegmaar:P
franco - January 20, 2004 06:22 PM (GMT)
De VS kan je inderdaad niet vertrouwen. Maar volgens mij is er pas na 1947. Ergens in de '50s een verdrag afgesloten. Het klinkt mss wel vreemd, maar wij gingen hen helpen i.v.m. DNA en zo. En zij gingen ons helpen bij ruimtereizen. En guess what: ZE GAAN NAAR MARS. Dat volledig terzij. De Colombia is niet door een UFO neergeschoten. De Colombia had trouwens ook geen wapens noch een verdrag aan boord. Dat kan volgens mij gewoon niet. Als ze iets willen vernietigen i.v.m. wapens; dat ze dan die lasersatellieten pakken. De Colombia had gewoon een ongelukje bij de lancering. Een stukje van het hitteschild is afgebroken door een stuk isimo of plastic die naar beneden kwam. Bij de re-entry, je moet rekenen dat ze aan meer dan 20.000 km/uur gaan. en daarbij is vanalles misgelopen. Nuja. Er zijn zeker geen UFO's bij dat tragisch ongeluk betrokken.
Lex - February 24, 2004 09:41 PM (GMT)
Als de VS weten dat er aliens zijn en die zouden ons dan ook nog eens helpen, waaom hebben ze de laaste 30 jaar dan zo weinig vooruitgang gemaakt op het vlak van ruimtevaart? (in 1976 was de eerst landing op mars, in 1997 de 2e en in 2004 de 3e --> niet echt een snelle vooruitgang zou ik zeggen)
En dat bush 3 miljard geeft aan UFO onderzoek is zever. Daar geloof ik totaal niets van. 3 miljard is niet zomaar een bedrag dat ge makkelijk even weggeeft in tijden van economische moeilijkheden en met een gigantisch begrotingstekort.
En waarom zou bush geld geven aan iets waar de mensen niets van afweten? Daarmee krijgt hij toch geen stemmen.
DeDenker - February 25, 2004 09:07 AM (GMT)
| QUOTE (Lex @ Feb 24 2004, 22:41 PM) |
En dat bush 3 miljard geeft aan UFO onderzoek is zever. Daar geloof ik totaal niets van. 3 miljard is niet zomaar een bedrag dat ge makkelijk even weggeeft in tijden van economische moeilijkheden en met een gigantisch begrotingstekort. En waarom zou bush geld geven aan iets waar de mensen niets van afweten? Daarmee krijgt hij toch geen stemmen. |
Dat is omdat, volgens velen, niet de bushregering de macht heeft, maar een schaduwregering, die geheel in het geheim opereert. Bush is ook slechts een pion in het grote schaakspel van deze regering....
heerlijk, complot theorieën.
franco - February 27, 2004 07:20 AM (GMT)
| QUOTE (Lex @ Feb 24 2004, 22:41 PM) |
En dat bush 3 miljard geeft aan UFO onderzoek is zever. Daar geloof ik totaal niets van. 3 miljard is niet zomaar een bedrag dat ge makkelijk even weggeeft in tijden van economische moeilijkheden en met een gigantisch begrotingstekort. En waarom zou bush geld geven aan iets waar de mensen niets van afweten? Daarmee krijgt hij toch geen stemmen. |
Had hij zijn budget uitgezet op de Amerikaanse economie, ging er geen enkel probleem zijn. Maar nee, het moest weer oorlog zijn.
Over die vooruitgang: wij weten nieks <_< zij weten het wel. Zij willen er iets mee doen, maar wij mogen niet weten dat zij het doen via iets dat wij niet weten (waar is onze democratie?). Want wij moeten in een vrije wereld leven. :zz: Hoe ga je dat oplossen. Wel trager werken, zo lijkt het dat je het zelf bereikt, maar toch verkregen hebt...
Paultje - February 27, 2004 11:31 AM (GMT)