Title: Honderden mensen zien UFO
Bert Jan - September 26, 2003 11:01 AM (GMT)
23 mei 2003,
Honderden inwoners van Baku, die hoofdstad van Azerbeidjaan, zagen afgelopen maandagavond enige uren een UFO boven de stad zweven. In verschillende delen van de stad werd de UFO, die als een witte punt, "een druppel melk", extra afstak tegenover de onbewolkte lucht, gezien. Gezien de complexe bewegingen die het object maakte werd een vliegtuig of helikopter door de ooggetuigen uitgesloten. Na ongeveer anderhalf uur begon de "druppel" te verdwijnen, om uiteindelijk in de lucht "op te lossen".
Professor Elchin Khalilov voorzitter van de commisie paranormale fenomenen van de Universiteit in Baku zag kans de UFO op amateur-video vastte leggen. Volgens zeggen is men inmiddels begonnen met een analyse van de video.
:blink:
deosolis - September 27, 2003 06:46 AM (GMT)
:mellow: zouden er al ergens fotoo's of stukjes video te krijgen zijn?
PJ - October 1, 2003 02:10 PM (GMT)
| QUOTE |
| Na ongeveer anderhalf uur |
In deze tijd zouden veel mensen hun camera toch wel gepakt kunnen hebben...
En toch lees ik in je post over maar een video :mellow: .
Heb je misschien ook een bron? Of een officieel bericht uit een krant of van tv?
Bert Jan - October 1, 2003 05:39 PM (GMT)
| QUOTE (PJ @ Oct 1 2003, 16:10 PM) |
| Heb je misschien ook een bron? Of een officieel bericht uit een krant of van tv? |
Ook dit artikel komt uit het tijdschrift Frontier, juli/augustus... ^_^
Bert Jan - October 3, 2003 09:22 PM (GMT)
| QUOTE (deosolis @ Sep 27 2003, 08:46 AM) |
| :mellow: zouden er al ergens fotoo's of stukjes video te krijgen zijn? |
Bij het artikel stonden geen foto's... :(
Er stond wel bij dat ze de video aan het analyseren waren... Dus misschien nog even wachten :)
PJ - October 3, 2003 09:39 PM (GMT)
Ik ben nog even aan het zoeken geweest en heb dit gevonden:
BakutodayBaku ufoEn op veel sites die ik gevonden heb staat vaak het zinnetje "alweer ufo's boven Baku gespot" Dus ik denk dat het er wel vaker gebeurt :ermm:
Lumina - October 4, 2003 11:28 AM (GMT)
ROFL ! ze hadden het zo naar hun zin dat ze nog weer ff op visite kwamen... :P