...fear itself!
Sommige mensen zien in vage beelden de bevestiging van waar ze bang voor zijn. Gecombineerd met andere vage en onbevestigde berichten kunnen ze tot blinde paniek leiden, de waarheid is subjectief en speelt zich vooral tussen onze oren af.
Ik schrijf dit omdat ik een pagina tegen kwam waarin de schrijvers duidelijk zeer ongerust zijn over wat zij op satelietfoto's denken te zien, ik heb getwijfeld om een link naar die pagina te plaatsen omdat het sommige mensen misschien ook erg zou verontrusten.
Blijf dus stevig met twee benen op de grond staan en bedenk dat er sinds de foto's genomen zijn (al ruim een jaar geleden) verder niets bijzonders gebeurd is.
http://www.tmgnow.com/repository/planetary/the_threat1.html
Volgens mij hebben ze die vierkantjes en pijlen op de foto's getekend :D
(zonder opvulkleur, lijndikte 1,5, kleur lijn zwart, pijlvorm 1)
| QUOTE (SHREK @ Sep 18 2003, 15:09 PM) |
Volgens mij hebben ze die vierkantjes en pijlen op de foto's getekend :D (zonder opvulkleur, lijndikte 1,5, kleur lijn zwart, pijlvorm 1) |
Volgens mij gaat het niet om de pijltjes en lijnen zoals je die noemt, maar het gaat om de kleine stipjes die waarschijnlijk het einde worden van ons bestaan!
lees de tekst eff door...
mvg,
moonwalker
:lol: Mannen ,het is zoals Tardis zegt voeten op de grond houden.
Het net staat vol met doom scenario's, sommige mensen zien overal het einde van de wereld in. :wacko:
Eerlijk gezegd ,heb ik een beetje problemen met het idee, dat er een invasie zou zijn van moordende aliens.
Ik denk dat ieder beschaving in hun evolutie, op een moment komt, dat ze met hun technologie hun eigen eigen planeet kunnen verwoesten.Aggresieve rassen overleven dit niet, en worden ze in het beste geval terug naar de oertijd geblazen .
Emotieloze wezens evolueren niet, er is samen werking nodig om projecten tot stand te brengen die lange ruimte reizen mogelijk maken. -_-
:alien:
Moesten er nu zwervende rovers bestaan, zoals in de film "Independence Day", dan zou dit betekenen dat ons universum krioelt van het leven, want ik zie er het nut niet van in om een ganse armada ruimteschepen te bekostigen, voor één planeetje te gaan beroven ,ergens z'on 100 lichtjaar van huis.
En dan zou er ook een soort ruimtepolitie bestaan,die de wet handhaafd in de federatie. :ph43r:
Moesten wij door ons aggresieve gedrag, een bedreiging vormen voor bewoners van een andere planeet, zelfs dan kan ik me nog moeilijk voorstellen, dat ze ons zouden komen vernietigen, door hier een aardbevinkje,daar een vulkaan uitbartsting, of een stormpje langs ginder. Ik denk dat ze door hun technologische voorsprong, in hoogstens één dag de volledige aardse oorlogsmachine lamleggen en ons in het slechtste geval als slaven gebruiken, want daar hebben ze nog iets aan,door ons volledig te vernietigen hebben ze niets :blink: :fluit:
Zo denk ik er ook over, waarom zouden ze ons vernietigen?
Of ook al komen ze enkel met dreigementen, wat hebbe wij hen te bieden tenzij dan slaaf te spelen voor hen.