View Full Version: Opmerkingen of suggesties

Mysteries van de aarde > Vragen / Ideeën > Opmerkingen of suggesties

Title: Opmerkingen of suggesties

Bert Jan - September 12, 2003 05:51 PM (GMT)
Voor alle Leden van dit forum.

Natuurlijk wil ik jullie allemaal graag tevreden houden over dit forum dus daarom wil ik graag jullie mening weten over dit forum... ;)

Wat vinden jullie van het kleurgebruik? En kan er hierin nog wat verandert worden? Andere kleuren, andere lettertypes, je zegt het maar!

Wat vinden jullie van de onderwerpen die besproken worden? Missen er nog categorieën en welke? Zijn er categorieën overbodig?

Wat zou je graag nog op dit forum willen zien? Een chatbox? Een reeks hyperlinks naar favoriete sites? Een gallery met plaatjes? Euhm... nou ja, wat mist er volgens jullie nog iets?

Als je nog andere dingen hebt of je hebt kritiek op iets, is dit natuurlijk ook altijd welkom.

Ik hoop dat jullie het nog steeds naar je zin hebben op dit forum en ik wens jullie nog veel postplezier!

Vriendelijke groeten,

Bert Jan
(Admin mysterie-forum)

Paultje - March 12, 2004 11:33 AM (GMT)
Ik vind het zo al toppy

jona - March 14, 2004 09:28 AM (GMT)
De achtergrond kan iets leuker ^_^ . Dat heeft jullie grote concurrent beter gedaan. Verder vind ik het er hier allemaal netjes uitzien. Gekleurde letters hoeft niet dat word alleen irritant. Voor de rest alleen maar complimenten :yes:
een foto gallerie is trouwens een zeer goed idee ( wel met uitleg eronder natuurlijk ^_^ ). Een chatbox lijkt mee een tikkeltje overboden, maar wel leuk.

Hosted for free by InvisionFree