Ik heb een testje gevonden waar je kan meten in hoe verre jij in staat bent om iets te beïnvloeden door je geest.
Psychokinese experimentIk had een totaalscore van 16
Deze score kan 1 in de 6 keer verwacht worden.
:rolleyes:
Vage test, de eerste keer schoot de naald direct naar links, -12 en verder, toen heb ik daar geamuseerd naar zitten kijken tot de naald naar rechts ging, uiteindelijk ging de naald langzaam maar zeker naar rechts en bleef op +6 staan.
Toen kreeg ik de smaak te pakken en deed het meteen een tweede keer, de naald schoot meteen naar rechts, voorbij de grafiek, tot er alleen een lijn overbleef, heb hem nog tot voorbij de +45 zien uitslaan, na twee minuten bleef hij op +33 staan. Kans van 1 op de 47. Benieuwd tot hoever de schaal reikt, 100? Vreemd experiment.
Als je wel op start drukt, maar de grafiek met de scrollknop wegdraait kun je de naald niet meer zien en kun je niets beïnvloeden (als dat überhaupt al kon), ik heb dit een paar keer gedaan en de score is inderdaad heel gematigd.
Ik heb er nu genoeg van, maar ik zal morgen eens kijken of het weer lukt om de naald ver naar rechts te krijgen.
| QUOTE (Tardis @ Sep 3 2003, 20:12 PM) |
| Ik heb er nu genoeg van, maar ik zal morgen eens kijken of het weer lukt om de naald ver naar rechts te krijgen. |
En wat waren je resultaten? ^_^
Het zelfde verhaal maar soms de andere kant op, dan staat de naald soms meer dan 40 punten in het rood :o Na een stuk of vijftien pogingen kan ik niet zeggen dat de naald vaker in het groen dan in het rood blijft steken, al heb ik het niet geturfd.