View Full Version: Tetsuzan In Herdruk

Miko dojo forum > Vrij gesprek > Tetsuzan In Herdruk

Title: Tetsuzan In Herdruk
Description: Tetsuzan in herdruk (dat zeggik)

eezacque - November 8, 2004 10:46 PM (GMT)
Ik zie dat de langverwachte herdruk van Tetsuzan binnenkort uitkomt (Buyu Books). Tetsuzan was oorspronkelijk een Bujinkan nieuwsbrief, die nu opnieuw gebundeld uitkomt.

Ik denk erover een bestelling te plaatsen, voor $35 per exemplaar plus verzendkosten. Als je wilt 'meeliften' op deze bestelling om de verzendkosten te drukken, laat het dan uiterlijk 1 december weten, dan zoek ik uit wat de goedkoopste manier is om dit verder te regelen.

Shicomm / Bas - November 9, 2004 06:19 AM (GMT)
Dubbelpost ;)
maar eigenlijk verdiend dit wel een apart draadje :)

Ik moet even ernstig op zoek naar een financier voor deze release want interessant lijkt het zeker! :)

L.Riefenstahl/John - November 14, 2004 08:23 PM (GMT)
ik ben van de partij.

Mag ik er ook op wijzen dat het boek "Warriorship" van Bud Malmstrom bij boekhandel Atleest (Kort rapenburg; www.atleest.com) op vooraad ligt?

eezacque - November 30, 2004 09:40 PM (GMT)
Aangemeld hebben zich de volgend personen: Ferry, John, Izak, Remy en Robin.
Wie nog wil meeliften op de bestelling moet dit uiterlijk 1 december laten weten.

horiyoshi // Michel - December 1, 2004 06:40 AM (GMT)
doe voor mij ook maar, mijn eigen setje ziet er wat oud uit ondertussen....

mies

InSiDeOuT / Stefan - December 1, 2004 09:24 AM (GMT)
Ach doe mij er ook maar eentje. B)

Shinobi / Erik - December 1, 2004 01:15 PM (GMT)
wanneer moet de betaling binnen zijn eigenlijk?

eezacque - December 1, 2004 11:03 PM (GMT)
QUOTE (Shinobi / Erik @ Dec 1 2004, 02:15 PM)
wanneer moet de betaling binnen zijn eigenlijk?

In principe schiet ik het voor en vraag ik jullie bij aflevering te betalen. Er is een klein kansje dat ik een bijdrage vooraf vraag als het totaalbedrag te groot wordt, maar dat zie ik niet zo gauw gebeuren.

eezacque - December 22, 2004 07:30 PM (GMT)
De Tetsuzan is binnen! Ik wil iedereen die een exemplaar besteld heeft, dus Bas, Izak, Erik, Ferry, John, Karel, Michel, Robin, Remy en Stefan, verzoeken bij aflevering te betalen; dit zal wel de eerste les van het nieuwe jaar worden. Ik heb de definitieve afrekening per credit card nog niet gezien, maar het zal iets van EU 32 worden.

Shinobi / Erik - December 22, 2004 08:45 PM (GMT)
Prima, ik zal het meenemen :)

Shicomm / Bas - December 22, 2004 08:54 PM (GMT)
Da's mooi :tu:

* Hosted for free by InvisionFree